Trys gyvybiškai svarbūs klausimai prieš perkant naują automobilį

1 birželio 2016, 21:17

• Tik automobilis su naujausiomis saugumo sistemomis užtikrins maksimalią apsaugą ir padės sumažinti avarijų ir žūčių skaičių;
• Autonominė avarinio stabdymo sistema naujuose automobiliuose greitai taps privaloma;
• Gamintojai ir pardavėjai turi pirkėjams paaiškinti, kodėl pažangios saugumo sistemos yra itin svarbios, taip pat kurie automobiliai jau bazinėje įrangoje jų turi daugiausiai.

Hanoveris, 2016m. gegužės mėn.Jungtinėje Karalystėje vykusioje Londono automobilių parodoje automobilinės įrangos tiekėjas „Continental“, kartu su partneriais, lankytojus supažindino su trimis svarbiausiais klausimais, atsakymus į kuriuos turi žinoti kiekvienas naujo automobilio pirkėjas.

1. Kokį „Euro NCAP“ saugumo bandymų įvertinimą turi šis automobilis?

2. Ar šiam automobiliui yra siūloma autonominio avarinio stabdymo sistema ir ar ji yra bazinės įrangos dalis?

3. Kaip aš pats galiu pasirūpinti didesniu automobilio saugumu?

Informacinėje „Stop the Crash“ kampanijoje bendradarbiaujančios „Thatcham Research“, „Bosch“, „Continental“ ir „ZF TRW“ kompanijos tikisi, kad tai padės sumažinti kasmet Jungtinėje Karalystėje įvykstančių maždaug 100 000 eismo įvykių skaičių, kai atsitrenkiama į galinę automobilio dalį, o vairuotojai pasirūpintų, kad jų perkamas naujas automobilis turėtų pačias naujausias saugumo sistemas.

Įrodymai, kad autonominio avarinio stabdymo sistema yra itin svarbi – neabejotini. 2015 m. „Euro NCAP“ ataskaita skelbia, kad automobiliai su šia sistema į priekyje esantį automobilį atsitrenkė net 38 procentais mažiau. Bet nors beveik visi automobilių gamintojai šiuo metu jau siūlo šią sistemą, kaip standartinė įranga ji kol kas diegiama tik 17 procentų visų Jungtinėje Karalystėje parduodamų naujų automobilių.

„Standartinė autonominio stabdymo sistema turi būti svarbiausias kriterijus kiekvienam, kuris renkasi naują automobilį“, – nebejoja Davidas Wardas, „Global NCAP“ organizacijos generalinis sekretorius. „Šią technologiją siūlo beveik kiekvienas gamintojas, tačiau kol ji nėra privaloma, raginame pirkėjus patiems nuspręsti ir pasirinkti, kad į kelią išvažiuojantis naujas automobilis turėtų šią gyvybes saugančią įrangą“.

Padangos: vienintelis kontaktas tarp automobilio ir kelio

Ne mažiau svarbu yra ir padangos bei jų protektoriaus gylis. Jungtinėje Karalystėje mažiausias leistinas padangų protektoriaus gylis yra 1,6 mm. Tačiau vertinant padangų bandymų rezultatus, tokios padangos užtikrina tik 55 proc. visų pradinių savybių. Todėl „Continental“ specialistai rekomenduoja, kad padangos būtų keičiamos kai protektorius nudyla iki 3 mm – tai būtų patenkinamas kompromisas tarp saugumo, taupumo ir važiavimo savybių.

„Continental“ atliktas tyrimas atskleidė, kad net 40 proc. vairuotojų niekada nesidomi koks yra protektoriaus gylis ir padangas keičia tik tada, kai dėl jų automobilis negali gauti techninės apžiūros pažymos. O 20 proc. vairuotojų  prisipažino, kad jie neturi supratimo kaip reikia patikrinti protektoriaus gylį ir apžiūrėti padangas.

„Tyrimai rodo, kad trys ketvirtadaliai visų eismo įvykių atsitinka tada, kai greitis yra mažesnis nei 32 km/val.“, – pastebi Davidas Wardas. „Tad net ir pati paprasčiausia autonominio stabdymo sistema, drauge su geromis savybėmis pasižyminčiomis padangomis, gali padėti išvengti daugumos šių avarijų“.

Padėti vartotojui suprasti ir pasirinkti

Neseniai „WhatCar.com“ svetainėje atliktas tyrimas atskleidė, kad vairuotojai, rinkdamiesi naują automobilį, yra pasirengę papildomai sumokėti už navigacijos sistemą ir skaitmeninį radiją, bet ne įsigyti papildomą saugumo įrangą.

„Mažiau nei pusė pirkėjų renkasi papildomas saugumą didinančias funkcijas, o tai reiškia, kad praleidžiama puiki galimybė labiau apsaugoti gyvybes keliuose“, – sako p. Wardas. „Nors pats paprasčiausias būdas įdiegti tokias saugumo sistemas kaip autonominis avarinis stabdymas, yra padaryti jas privalomomis visuose naujuose automobiliuose. Būtų kur kas geriau, jei vartotojai būtų plačiau informuojami apie tai, kaip šios sistemos veikia ir kokią jos turi naudą – tai yra esminis dalykas, galintis pakeisti vairuotojų požiūrį ir mes manome, kad dėl to didžiausią atsakomybę turi prisiimti automobilių gamintojai ir jų atstovai“.

www.continental-corporation.com

Oficialusis UEFA EURO 2016™ rėmėjas

Continental plėtoja pažangias technologijas, skirtas žmonių ir krovinių pervežimui. Tarptautinis padangų gamintojas, būdamas patikimas partneris ir automobilinės industrijos tiekėjas, siūlo tvarius, saugius, patogius, individualiai pritaikytus ir prieinamus sprendimus. Korporacijos, kurios sudėtyje yra penki padaliniai – Važiuoklės ir saugumo, Vidaus įrangos, Transmisijos, Padangų ir ContiTech, 2015 metų apyvarta siekė 39,2 milijardus eurų. Šiuo metu 55 pasaulio šalyse esančiuose įmonės padaliniuose dirba daugiau nei 212 000 darbuotojų.

Komentarai

Komentaras turi būti ilgesnis nei 5 ženklai.

Atkreipkite dėmesį į taisykles!

Komentarų nėra. Būkite pirmas!