Kitų metų parodos Automechanika Frankfurt leidime viena svarbiausių naujovių bus klasikinių automobilių rinka. Organizatoriai pradėjo naują iniciatyvą – Classic Alliance – kurios tikslas sujungti autodalių ir remonto paslaugų pramonę su klasikinių automobilių sektoriumi ir parodyti verslo potencialą, slypintį šioje vis sparčiau besivystančioje automobilių pramonės srityje.

Antrinė rinka atsiveria naujoms galimybėms
Nauja Automechanika verslo iniciatyva yra pirmasis projektas, skirtas sujungti antrinę automobilių rinką su klasikinių automobilių sektoriumi. Jos tikslas – sutelkti dalyvių žinias ir patirtį klasikinių automobilių srityje bei parodyti šio segmento potencialą, ypač dirbtuvėms ir prekybai. Iniciatyvą remia tarptautinė istorinių transporto priemonių federacija FIVA, taip pat partneriai Bosch, DAT (Deutsche Automobil Treuhand), Eucon ir ROWE.
Nepaisant sunkios situacijos automobilių pramonėje, daugelis įmonių jau patvirtino dalyvavimą kitų metų parodoje, pabrėždamos jos svarbą.
– Niekada anksčiau tiek daug įmonių nepatvirtino dalyvavimo tokiu ankstyvuoju terminu. Patvirtinimų dažnis yra išskirtinai aukštas visose parodos produktų grupėse, – komentuoja Automechanika Frankfurt direktorius Olafas Mußhoffas.
Skardos ir dažymo sektoriuje jau likus metams iki renginio užrezervuota 80 proc. 11 paviljonо ploto. Tarp dalyvių bus 3M, Axalta Coating Systems, SATA, BASF Coatings, Vosschemie, Wolf Anlagentechnik, Sehon Lackieranlagen, KAPCI Coatings, Mirka, Anest Iwata, Cartec Autotechnik Fuchs, Würth ir kiti.
Nauja iniciatyva – B2B Classic Car Network – skirta suartinti autodalių ir remonto paslaugų pramonę su klasikinių ir kolekcijų automobilių sektoriumi. Tai milijardų eurų vertės rinka, kuri nepaisant susiskaidymo turi didžiulį potencialą. Tinklo nariai gaus prieigą prie pramonės analizių, pakvietimus į renginius, skirtus klasikiniams automobiliams, taip pat galimybę užmegzti kontaktus ir atrasti naujus verslo modelius pramonėje, prekyboje, dirbtuvėse ir paslaugose. Registracija nemokama adresu automechanika.com/classic-network.
Parodos metu 2026 m. rugsėjo 8–12 d. 11 paviljonе vyks kasdieniniai tinklo kūrimo susitikimai ir lydinčioji programa, kurią parengė Jürgenas Bookas – klasikinių automobilių entuziastas ir dažymo srities ekspertas su daugiau kaip 45 metų patirtimi. Vienas programos akcentų bus „Golden Classic” apdovanojimo įteikimas Auto BILD Klassik redakcijos 2026 m. rugsėjo 8 d. vakarą.
– Pagrindinių rinkos dalyvių – pramonės, dirbtuvių ir prekybos – sujungimas visoje vertės grandinėje yra Automechanika DNR dalis. Tai taip pat taikoma mūsų tinklo koncepcijai klasikinių automobilių sektoriuje. Kviečiame visus užsiregistruoti kitų metų Automechanika Frankfurt lydinčiajai programai. Kitame etape planuojame išplėsti šią iniciatyvą kitose šalyse, – pabrėžia Automechanika prekės ženklo vadovas Michaelis Johannesas.
Organizatoriai taip reaguoja į didėjantį susidomėjimą klasikiniais automobiliais pasaulyje ir su tuo susijusius iššūkius, tokius kaip dalių prieinamumas, žinių perdavimas (ypač svarbu, kai patyrę specialistai išeina į pensiją) ar specializuotų mokymo formų stoka. Daugeliui dirbtuvių klasikiniai automobiliai iki šiol yra tik šalutinė veiklos sritis, nors gali būti reikšmingu pajamų šaltiniu – restauravimo, priežiūros, dalių tiekimo ir specializuotų paslaugų srityse. Naujas tinklas sustiprina šio segmento profesionalų matomumą ir bendradarbiavimą, apimant ne tik dalyvius, bet ir pramonės organizacijas bei verslo svečius, susijusius su klasikinių automobilių rinka.
Strateginiu Automechanika partneriu tapo FIVA (Fédération Internationale des Véhicules Anciens) – tarptautinė organizacija, vienijanti istorinių transporto priemonių klubus daugiau kaip 70 šalių, atstovaujanti daugiau kaip du milijonams narių ir turinti vieną didžiausių tinklų klasikinių automobilių pasaulyje.
Classic Alliance narių pasisakymai
– Mūsų strateginė partnerystė su Automechanika, pasauliniu žaidėju B2B parodų pramonėje, patvirtina tikėjimą istorinių transporto priemonių rinkos plėtros potencialu ir galimybėmis, kurias ji suteikia jauniems žmonėms profesinės karjeros srityje, – sako FIVA prezidentas Tiddo Brestersas.
– Bosch Mobility Aftermarket jau daugelį metų yra stipriai atstovaujama Automechanika parodoje. Džiaugiamės, kad 2026 m. taip pat pristatysime Bosch Classic pasiūlymą ir parodysime jį plačiai tarptautinei auditorijai. Naujas B2B Classic Car Network tinklas tikrai įneš vertingą indėlį į klasikinių automobilių mėgėjų bendruomenės plėtrą, – komentuoja Michaelis Mackas, Bosch Classic direktorius.
– Klasikinių automobilių rinkos dinamika kelia naujus iššūkius pramonei. Auganti techninė sudėtingumas, modelių įvairovė ir suinteresuotųjų šalių lūkesčiai reiškia, kad klasikiniai automobiliai negali būti suvokiami tik kaip hobis, o kaip profesionalus verslo segmentas. Patikimi duomenys ir stiprios partnerystės čia yra esminiai. Dėka mūsų duomenų paslaugų klasikiniams automobiliams didiname skaidrumą ir efektyvumą šiame segmente, palaikydami jo tvarų vystymąsi, – sakė Osvaldo Celani, Eucon valdybos pirmininkas.
– DAT yra automobilių pramonės dalis nuo 1931 m. Remiame ekspertus, dirbtuves ir pardavėjus saugant automobilių paveldą teikdami duomenis ir vertę, leidžiančius išlaikyti transporto priemones judančias visą jų gyvavimo ciklą. B2B Classic Car Network tinklas suteikia mums papildomą galimybę kontaktuoti su aukštos kvalifikacijos partneriais, – pripažįsta Raphaelis Dammannas, DAT pardavimų strategijos vadovas.
– Mūsų įsipareigojimas B2B Classic Car Network yra aiškus signalas, kad statome ant klasikinių automobilių ir jaunalaikių segmento. Istoriniai automobiliai kelia didžiulę fascinaciją, bet taip pat reikalauja ypatingos priežiūros, kad išlaikytų savo vertę. Įvairūs klasikinių automobilių mėgėjų poreikiai yra lygiai taip pat įkvepiantys kaip mūsų turtingas produktų asortimentas. Patirties keitimasis su entuziastais leidžia mums plėtoti pasiūlymą, įskaitant vintažinių tepalų seriją, kuri atitinka senesnių ir jaunesnių klasikinių automobilių reikalavimus. Antrinės rinkos sujungimas su klasikinės scenos profesionalais suteikia didžiulį potencialą kontaktų plėtrai ir asortimento išplėtimui, kad savininkai galėtų kuo ilgiau džiaugtis savo transporto priemonėmis, – priduria Stefanas Wermteris, ROWE Mineralölwerk GmbH valdybos pirmininkas.
Komentarai