„Longlife“ ir paprastas aušinimo skystis

28 spalio 2014, 21:32

Daugelis rinkoje parduodamų aušinimo skysčių yra tradiciniai ir tinkamai veikia du metus. Jų sudėtyje yra silikatų, fosfatų ir amino rūgščių. Šios medžiagos apsaugo nuo korozijos, tačiau laikui bėgant jų veiksmingumas dingsta. Labai svarbu, kad įprastas aušinimo skystis būtų keičiamas kas du metus.

Automobilių gamintojai dažnai naudoja ilgaamžišką aušinimo skystį „Longlife“. Jis gaminamas naudojant etilo glikolį ir remiantis naujausiomis organinėmis (OAT) technologijomis. „Longlife“ skysčio sudėtyje yra organinių rūgščių, kurios apsaugo variklį.

Reikia atsiminti jog įprasto ir „Longlife“ skysčio maišyti negalima. „Longlife“ skysčio organinės rūgštys sumažina įprasto skysčio apsaugą nuo korozijos.

Apsauga nuo užšalimo

Nurodytas skysčio užšalimo laipsnis neturi nieko bendro su apsauga nuo korozijos. Užšalimo testas parodys užšalimo temperatūrą, bet neparodys antikorozinių savybių, kurios laikui bėgant pamažu prarandamos. Aušinimo skystį reikia keisti ir išplauti aušinimo sistemą kartą per du arba penkis metus, tai priklauso nuo aušinimo skysčio rūšies. Tinkama aušinimo sistemos priežiūra žymiai pailgina variklio gyvavimą. Jei aušinimo skystis automobilyje buvo seniai keistas yra didelė tikimybė jog artimiausiu metu teks remontuoti variklį.

Komentarai

Anonimas, 6 lapkričio 2014, 8:19 0 0

Nepaisant to, kad straipsnis yra su gramatinėmis klaidomis (kaip teisingai rašoma užšąlimo ar užšalimo ?). Jis be to visiškai neirformatyvus, bet net ir klaidinantis. Ateityje siūlau pasitikrinti straipsnio autorių kompetenciją.
Pagarbiai,

Darius Šeštakauskas

Atsakyti