Per aukštas slėgis variklio bloke yra problemų susijusių su turbokompresoriumi priežastis

31 kovo 2015, 23:08

Jeigu savo automobilyje sumontavote naujus „Mahle Original“ turbokompresorius, kurių numeriai 082TC15850000 arba 030TC14011000 (tikrinti žemiau esančioje lentelėje) ir dėl straipsnyje išvardintų problemų kaltinate turbokompresorių, Jums derėtų perskaityti straipsnį ir surasti tikrąją gedimo priežastį.

Jeigu savo automobilyje sumontavote naujus „Mahle Original“ turbokompresorius, kurių numeriai 082TC15850000 arba 030TC14011000 (tikrinti žemiau esančioje lentelėje) ir dėl straipsnyje išvardintų problemų kaltinate turbokompresorių Jums derėtų perskaityti straipsnį ir surasti tikrąją gedimo priežastį, kuri pasireiškia žemiau nurodytais požymiais:

·       Didesnis alyvos suvartojimas;

·       Galios trūkumas;

·       Prasta reakcija į akseleratoriaus pedalo paspaudimą;

·       Didelis išmetimo sistemos dūmingumas;

·       Klibanti, nejudanti arba sunkiai judanti kompresoriaus sparnuotė (VTG).

VTG: sudegusios alyvos nuosėdos blokuoja mechaninę turbokompresoriaus dalį

Alsuoklio konstrukcija su alyvos separatoriumi

Alyvos ir kondensato užkimšta variklio bloko alsuoklio žarna

Iš pradžių reikia patikrinti slėgį variklio bloke. Tai padaryti galite su slėgio matuokliu, prijungę jį prie tepalo matuoklės angos. Užsikimšus variklio bloko alsuoklio žarnai arba alyvos separatoriui variklio bloke pakyla slėgis. Slėgiui padidėjus tik keliais milibarais alyva yra išstumiama į įsiurbimo ir išmetimo kolektorius bei sudega turbokompresoriuje ir variklyje. Visa tai sutrikdo VTG veikimą arba iš viso jį sustabdo. Šios problemos neišvengsite pakeitus turbokompresorių. Ši problema pašalinama tik papildomai pakeitus variklio bloko alsuoklio žarną ir alyvos separatorių. Tai derėtų atlikti kiekvieną kartą pakeitus turbokompresorių. Tik tokiu būdu pašalinsite šią problemą.

Taip pat norime patarti ir vairuotojams važinėjantiems tik trumpais atstumais. Važiuojant tik trumpus atstumus automobilio variklis gali net nesušilti iki darbinės temperatūros, o to pasekmė – užsikimšęs alyvos separatorius ir alsuoklio žarna.

 

Katalogo numeris

Tinkamumas

Pamatyk kataloge

030TC14011000

VW grupės varikliai TDI 2.5 AKN; AFB; AKN montuojami Audi A4, A6 ir A8, bei VW Passat 2,5 TDI  150 AG

http://catalog.mahle-aftermarket.com/eu/modules/turbo/detail.xhtml?filterId=905041

082TC15850000

M47 D20 (204D4) montuojami BMW 118d, 120d, 318d 320 Cd, 520d, X3 2.0D

http://catalog.mahle-aftermarket.com/eu/modules/turbo/detail.xhtml?filterId=178616

 

Komentarai

Komentarų nėra. Būkite pirmas!