Pavasaris – spyruoklių metas

8 balandžio 2019, 21:52

Pakabos spyruoklės tampa vis populiaresne pakaitine dalimi dirbtuvėms ir aptarnavimo centrams, nes per pastaruosius kelerius metus spyruoklės lūžta vis dažniau. Nors anksčiau pagrindinė gedimų kaltininkė buvo korozija, šių dienų priežastys yra daug įvairesnės.

Viena vertus, transporto priemonės tampa sunkesnės, kas lemia didesnes apkrovas spyruoklėms. Transporto priemonių gamintojų bandymai taupyti svorį tai dar paaštrina, nes jie retai numato tvirtesnes ir dėl to sunkesnes dalis. Prie to prisideda didesni nei standartiniai ratai, populiarūs tarp vairuotojų, kurie kartu su prastesniu kelio paviršiumi sukelia dar daugiau apkrovų spyruoklėms.

Renkantis tinkamą spyruoklių tiekėją, dirbtuvės turėtų skirti dėmesį OE tiekėjų  kompetencijai. Įprastas važiavimo ir valdymo charakteristikas galima išlaikyti tik tada, kai atsarginės dalys atitinka OE specifikacijas. Pirmasis kriterijus yra originalių matmenų tikslus atitikimas, pvz., ilgio ir vijos skersmens (pastovus arba kintamas išilgai spyruoklės). Be tinkamo dydžio, dirbtuvės taip pat turėtų patikrinti ar atsarginė spyruoklė atitinka originalios dalies charakteristikas ir kietumą. Spyruoklės skiriasi priklausomai nuo transporto priemonės įrangos gamybinės linijos – siekiant lengviau atskirti, automobilių gamintojai naudoja spalvinius žymenis tiesiai ant spyruoklės vielos. Tinkamos dalies greitas parinkimas tampa sunkia užduotimi dirbtuvėms.

SPIDAN spyruoklės yra tiekiamos su tokiais pat spalvų ženklais, kaip ir jų serijinėje gamyboje, todėl dirbtuvėse gyvenimas tampa paprastesnis. Kadangi SPIDAN naudoja tuos pačius spyruoklinius plienus, o taip pat atitinka pradinę konstrukcijos specifikaciją, dirbtuvės gali būti tikros, kad suteikia 1:1 keitimo paslaugą nepakeičiant automobilio elgsenos ir valdymo. Be to, dažnai nepastebima šiuolaikinių spyruoklių detalė – jei transporto priemonės konstrukcija to reikalauja, jie turi gamykloje sumontuotą izoliacinę movą virš pirmųjų vijų.

Ji reikalinga užtikrinant veiksmingą triukšmo izoliaciją tarp pakabos ir kėbulo. Priklausomai nuo ašies ir kėbulo konstrukcijos, kai kurios spyruoklės skleidžia nepageidaujamus garsus. Ir jei trūksta šių „rankovių”, jos gali perduoti ne tik savo, bet ir kitų pakabos dalių keliamą triukšmą. Dirbtuves ypač erzina, kai naujai įrengtos spyruoklės triukšmauja, juk tai sąlygoja ir klientų nepasitenkinimą.

Kartu su keliais dažų sluoksniais izoliacinės movos taip pat pagerina atsparumą korozijai tose srityse, kurios yra ypač jautrios mechaninei apkrovai (pvz., spyruoklės dalies dilimui ant spyruoklinės plokštės) ar žvyro gabaliukams. Taigi jei to reikalauja gamyklos specifikacija, SPIDAN spyruoklės taip pat turi OE kokybės izoliacines movas.

„GKN Driveline Service“ yra praktikoje įrodęs SPIDAN spyruoklių kokybės privalumus, o dar ilgesniam tarnavimo laikui kviečia spyruokles keisti poromis.

Apie „GKN Driveline Service“

„GKN Driveline Service“ yra pasaulyje pirmaujanti originalių GKN transmisinių dalių ir sistemų tiekėja, tenkinanti aukščiausios kokybės atsarginių dalių paklausą nepriklausomoje antrinėje rinkoje. Įmonė siūlo platų produktų asortimentą per didmenininkus ir vietos atstovų atstovus. Asortimentą sudaro pusašiai, lankstų komplektai, gaubtų rinkiniai ir kardaniniai velenai. Be to, įmonė siūlo platų pakabos spyruoklių ir vairo komponentų asortimentą prekės ženklu SPIDAN. Daugiau informacijos rasite adresu: www.gkndriveline.com/aftermarket

Komentarai

Komentaras turi būti ilgesnis nei 5 ženklai.

Atkreipkite dėmesį į taisykles!

Komentarų nėra. Būkite pirmas!