Gamyklinis „Common Rail“ purkštukų atnaujinimas. 6 etapai

16 liepos 2018, 23:08

Common Rail“ dyzelinių variklių purkštukų atnaujinimas yra draugiškas aplinkai ir transporto priemonių savininko kišenei. Visų gamyklinių funkcijų grąžinimas purkštukams yra sudėtingas ir sunkus darbas.

Profesionaliu purkštukų atnaujinimu užsiima firma „Lauber“. Mes aplankėme firmos gamyklą, kad sužinotume apie visus šešis purkštukų atnaujinimo etapus.

1. Įžanginis plovimas

Kiekvienas susidėvėjęs CR purkštukas, kuris praeina pradinę patikros procedūrą ir yra tinkamas tolimesniam patikrinimui, turi būti išvalytas nuo nešvarumų. Pirmajame etape pašalinami paviršiniai nešvarumai. Prieš pradedant, ant purkštuko būtina uždėti specialius kištukus, kad nebūtų pažeisti jautrūs elementai, pavyzdžiui, purkštuko galas ar elektros jungtys. Tada, naudojant specialius skysčius, skirtus valyti metalinėms dalims valoma šerdis. Procesas baigiamas džiovinimu suspaustu oru.

2. Purkštuko išmontavimas

Iš anksto išvalyta ir išdžiovinta šerdis išmontuojama laikantis atitinkamų procedūrų. Išmontuojant negalima sugadinti nė vieno elemento, kurį dar galima panaudoti. Purkštukas dedamas į specialų dėklą, nes purkštuvo veržlė turi būti atsukta su atitinkama jėga. Priešingu atveju, galima nulaužti tvirtinimo kaiščius ir sugadinti paviršiaus sandarumą, tokiu atveju būtų neįmanoma toliau remontuoti. Purkštuko elementai yra rūšiuojami ir siunčiami į atitinkamas pozicijas, kur vyksta kita valymo fazė. Šiame etape taip pat pašalinamos netinkamos pakartotiniam naudojimui dalys.

  1. Papildomas dalių, kurios bus panaudotos pakartotinai, plovimas

Pakartotinai naudotinos dalys turi būti kruopščiai išvalytos. Purkštuko korpusas patenka į ultragarsinę plovyklą, kurioje per 20 minučių išvalomi visi nešvarumai. Mažesni elementai, pavyzdžiui, magnetinis vožtuvas arba vidaus elementai, taip pat patenka į plovyklą, tačiau ten praleidžia mažiau laiko. Proceso metu taip pat naudojamos valymo priemonės, kurios yra nepavojingos purkštuko dalims. Po valymo dalys džiovinamos suspaustu oru. Paskutinis veiksmas šiame etape yra vizualus visų elementų būklės patikrinimas.

4. Atsarginių dalių parinkimas.

Visos pagrindinės dalys, kurių negalima pakartotinai naudoti, pakeičiamos naujomis gamyklinėmis dalimis. „Lauber“ firma užsiima „Bosch“ gaminamų purkštuvų atnaujinimu ir naudoja tik tam prekės ženklui skirtas atsargines dalis. Tinkamų komponentų parinkimas nėra labai lengva užduotis. Tarpiklių matmenys, priklausomai nuo purkštuko modelio, gali skirtis šimtąja milimetro dalimi.

  1. Purkštukų surinkimas

Be tinkamų žinių ir įrangos, neįmanoma tinkamai surinkti anksčiau išmontuoto purkštuko. Būtina išlaikyti tinkamą padėtį ir atskirų elementų priveržimo kampą. Prioritetas yra erdvė be taršos, todėl surinkimas vyksta atskiroje, parengtoje patalpoje. Pagal „Bosch“ nuostatas, visi CR purkštukų remonto darbai turi būti atliekami ant stendo su nerūdijančio plieno paviršiumi. Patalpoje yra ventiliatorius su filtru, kuris pašalina net mažiausias dulkių daleles. Šis regeneravimo proceso etapas labiausiai pabrėžia, kodėl atnaujinimo proceso neįmanoma atlikti įprastose automobilių dirbtuvėse. Jei jautrūs elementai liesis su nešvarumais, neįmanoma garantuoti  tinkamo sumontuoto atnaujinto purkštuko darbo.

6. Bandymai ir įpakavimas

Teisingai sumontuotas purkštukas „Lauber“ gamykloje turi būti išsamiai išbandytas. Bandymai turi būti atlikti  prieš sumontuojant automobilio variklyje. Naudojamos dvi bandymo stotys „Bosch“- „EPS815“ bei „EPS 200“. Atliekant bandymus, stebimi keli parametrai, tokie kaip, pavyzdžiui, vidutinė kuro kiekio vertė, slėgis CR, vidutinė perpylimo vertė. Jie matuojami atitinkamomis sąlygomis – prie tam tikrų variklio apsukų, alyvos temperatūros ir t.t. Jeigu purkštuko parametrų charakteristikos atitinka leistiną skalę, bandymas laikomas sėkmingu. Tada purkštukas patenka į pakuotę, kurioje sandariai uždaromas į. Papildoma apsauga yra dėžutė su antistatine folija ir drėgmę sugeriančiu popieriumi. Išbandytas ir tinkamai supakuotas purkštukas gali palikti gamyklą ir patekti į platintojo lentynas.

Daugiau informacijos apie purkštukus ir „Common Rail“ siurblius, atnaujintus „Lauber“ firmoje, galima rasti adresu : http:///www.daxtone.com .

Komentarai

Komentaras turi būti ilgesnis nei 5 ženklai.

Atkreipkite dėmesį į taisykles!

Komentarų nėra. Būkite pirmas!