DPF filtro regeneracijos metu įsiurbiamas per mažas oro kiekis

26 birželio 2018, 23:08

Problema atsiranda bandant regeneruoti kietųjų dalelių filtrą „Audi A4“ (8EC) 2.0 TDI 125kW (BRD). MIL indikatoriaus lemputė užsidega prietaisų skydelyje esant stabilioms variklio apsukoms. Klaidą  5214 P145E galima atšaukti, bet klaida atsiranda vėl bandant regeneruoti kietųjų dalelių filtrą.

Galimos gedimo priežastys:

  • įsiurbimo kolektoriaus vožtuvas,
  • oro srauto matuoklis,
  • EGR,
  • užterštas įsiurbimo kolektorius,
  • kietųjų dalelių filtras.

Įpurškimo valdiklis užrašo gedimo kodą, jei kietųjų dalelių filtro regeneravimo procedūra tiek važiuojant, tiek servise negali būti atlikta dėl nepakankamo oro kiekio, reikalingo atlikti  regeneraciją. Įpurškimo valdiklis taisyklingai įvertina diferencinį slėgį DPF filtre, teisingą EGR vožtuvo padėtį, išmetamųjų dujų temperatūrą prieš DPF filtrą ir po DPF filtro, akseleratoriaus pedalo poziciją bei kitus parametrus, kurių netinkamas veikimas daro įtaką kietųjų dalelių filtro regeneracijai. Jei visi kiti parametrai yra tikslūs, tai įpurškimo valdiklis įvertina, kad DPF filtro problema kyla dėl per mažo oro srauto kiekio.

Problemos priežasties nustatymas prasideda nuo įpurškimo valdiklio sistemos diagnostikos. Šiuo tikslu prijungiamas diagnostikos testeris „TEXA AXONE NEMO“. Būtina atkreipti ypatingą dėmesį į parametrus su išsaugotu klaidos kodu:

  • kietųjų dalelių filtro diferencinis slėgis [mbar]
  • išmatuotas oro kiekis [g/s]
  • AGR vožtuvo padėtis [%]

IDC5 CAR PLUS programa pateikia informaciją apie variklio darbo parametrus esant problemai.

Diagnostikos metu galima pasirinkti tinkamus parametrus, ne daugiau nei 8 vienu metu, tuomet paleidžiamas važiavimo testas, kurio metu įpurškimo valdiklis atliks DPF filtro regeneravimą. Stebint grafiko forma užfiksuotus parametrus, turi būti pastebėtas P145E klaidos užrašymo momentas ir su variklio darbu susijęs parametrų pakitimas.

Kai kuriais atvejais pastebimi ir kiti atsirandantys defektai, pvz.:

  • 12546 P3102 įsiurbimo kolektoriaus sklendė (V157) – nėra signalo, pertrauktas signalas.

Remonto procedūrą reikia pradėti nuo EGR  ir oro srauto kolektoriaus korpuso su visais prijungimais išmontavimo. Pirmiausiai reikia juos išvalyti nuo nuosėdų. Jei visa tai įvykdžius, klaida vėl atsiras, reiks patikrinti slėgio jutiklio ir jų kanalų bei kietųjų dalelių filtro būklę. Atlikti atitinkamus remontus, priklausomai nuo to, kuris komponentas sukelia problemą.

Komentarai

Komentaras turi būti ilgesnis nei 5 ženklai.

Atkreipkite dėmesį į taisykles!

Komentarų nėra. Būkite pirmas!