„Continental“ įranga: sužinokite kaip pervežami labai sunkūs kroviniai

11 birželio 2018, 22:55

  • Itin didelių krovinių pervežimui reikia specialiai pritaikytų platformų ir modulių;
  • „Continental“ pneumatinės spyruoklės ir hidraulinės sistemos naudojamos pervežant nestandartinius krovinius visame pasaulyje.

Hanoveris, 2018 m. birželio mėn. Nors ilga žemagrindė platforma tuščia, vilkiko vairuotojas susikaupęs – jam reikės įveikti 1100 kilometrų, važiuojant nuo Ramiojo vandenyno pakrantėje esančio Stiuarto miesto per kalnus vakarų Kanadoje. Ši kelionė siaurais kalnų keliais ir tarpekliais su itin stačiomis nuokalnėmis ir įkalnėmis yra kruopščiai metus rengto plano dalis. Tokio dydžio vėjo jėgainės ir jų sparnai dar nebuvo vežami Britų Kolumbijos (Kanada) keliais, todėl šalies Transporto ministerija įpareigojo atlikti bandomąjį važiavimą.

Po itin kruopštaus pasirengimo bus vežamas tikrasis krovinys, kuris bus užkeltas ant specialios žemagrindės puspriekabės-platformos su „Continental“ pneumatinėmis spyruoklėmis. Bavarijos Memingeno mieste įsikūrusi „Goldhofer“ kompanija yra viena didžiausių pasaulyje specialių platformų ir modulių labai sunkiems kroviniams, kurie individualiai pritaikomi ypatingai didelio svorio ar dydžio kroviniui, gamintoja. Šiuo atveju žemagrindė puspriekabė, panaudojus tris papildomus teleskopinius modulius, buvo pritaikyta pervežti 60 metrų ilgio jėgainės sparnus.

Tolimi pervežimai, naudojant pneumatines spyruokles

„Galite tik įsivaizduoti, kokios jėgos veikia pneumatinę pakabą, ypatingai tada, kai vežamas itin sunkus krovinys, – sako Hansas-Jörgas Reinecke, „Continental“ komercinių automobilių pneumatinės įrangos padalinio vadovas. – Vien tik Europoje naudojamos žemagrindės puspriekabės yra pritaikytos vežti 56 tonas, kur 12 tonų tenka vienai ašiai.“

Bet jei anksčiau būdavo naudojamos plieninės lingės, šiandien tokie gamintojai kaip „Continental“ tiekia kur kas efektyvesnę pneumatinę įrangą. „Plieninės lingės užima itin daug vietos, todėl puspriekabės aukštis būna didesnis. O tai yra problema, kai įprastais keliais tenka vežti itin didelį krovinį,“ – sako įmonės vadovas.

Dar vienas pneumatinės pakabos privalumų yra galimybė padidinti arba sumažinti kiekvienos ašies prošvaisą atskirai, taip paskirstant padangų dilimą ir kiekvienai ašiai tenkančią apkrovą, bei pasiekti mažesnes degalų sąnaudas.

Tvirtos platformų jungtys

Žinoma, vėjo jėgainės ir jų sparnai, nors ir itin dideli, bet palyginti lengvi. O štai kai reikia pervežti transformatorines, rotorinį daugiakaušį ekskavatorių ar net atskirus tiltų segmentus, reikia itin sunkiems kroviniams pritaikytų modulių, kuriais galima vežti nuo 50 iki daugiau kaip 15 000 tonų.

Pavyzdžiui, Kolumbijoje vežti 1200 tonų sveriantį rotorinį daugiakaušį ekskavatorių, buvo panaudotos dvi lygiagrečiai sujungtos platformos, kurių kiekviena buvo sudaryta iš trijų modulių – iš viso šis junginys turėjo net 32 ašis! 32 kilometrų maršrutas, besidriekęs per kalnus su iki 5 proc. statumą siekiančiomis įkalnėmis ir nuokalnėmis, buvo įveiktas per keturias dienas. Indijos vandenyno Reunjono saloje pervežti 36 gelžbetonines tilto atramas, kurių kiekviena svėrė 700 tonų, buvo naudojama 18 ašių platforma – kadangi ji turėjo būti itin plati, buvo sudaryta iš dviejų modulių, turinčių po papildomą dalį iš kiekvienos pusės.

„Renkantis pervežimui reikalingą platformą, pirmiausiai vertinama ašiai tenkanti apkrova, apsisukimo spindulys ir kelio danga, kad krovinys būtų saugus, – sako Raineris Auerbacheris, „Goldhofer“ kompanijos pardavimų viceprezidentas. – Moduliai turi „Continental“ hidraulines jungtis, kuriuos kompanija tiekia kartu su sujungimui parengta hidrauline sistema, taip sutaupant daug brangaus laiko.“

www.continental-corporation.com

Continental plėtoja pažangias technologijas ir sprendimus, skirtus tvariam ir apjungtam žmonių ir krovinių pervežimui. 1871 metais įkurta technologijų kompanija siūlo saugius, efektyvius, sumanius ir prieinamus sprendimus automobiliams, įrenginiams, eismo ir transporto parko valdymui. 2017 metais Continental apyvarta siekė 44 milijardus eurų ir šiuo metu 61 pasaulio šalyje esančiuose įmonės padaliniuose dirba daugiau kaip 238 000 darbuotojų.

Komentarai

Komentarų nėra. Būkite pirmas!