„Shell Helix“ su „Laurel Consumer Grand Prix 2018“

22 kovo 2018, 0:03

Prekės ženklas „Shell Helix“ laimėjo sidabrą „Consumer‘s Laurel” variklinių alyvų kategorijoje, XIV populiariame plebiscite „Laur Konsumenta/Klienta”.

Ketvirtą kartą iš eilės firma „Shell“ stovėjo ant podiumo ir buvo apdovanota emblema ,,Consumer Laurel – Grand Prix 2018”, kuria gali pasigirti tik keli tepalų gamintojai.

„Consumer Laurel” titulas yra suteikiamas atlikus vartotojų  apklausą šalyje. Šį išskirtinumą lemia vartotojų balsai, atlikus apklausą telefonu ir visuose svarbiausiuose šalies miestų taškuose. Jie nurodo labiausiai išskirtinius produktus ir prekių ženklus rinkoje, kuriuos verta rekomenduoti. Emblema ,,Consumer Laurel – Grand Prix ” gauna produktai ir prekiniai ženklai, kurie tris kartus iš eilės patyrė sėkmę publikuojant plebiscite savo produktų kategorijoje.

„Consumer Laurel” yra mums labai vertingas pažymėjimas, nes jį mums davė patys klientai, o jų nuomonė yra svarbiausia. Mes didžiuojamės, kad „Shell Helix“ jau ketvirtus metus yra tarp prekių ženklų, kurie išsiskiria naujoviškumu,  naudojasi nenuspėjamu vartotojų pripažinimu ir nuosekliai išlaiko pirmaujančią poziciją šiame prestižiniame populiariame plebiscite. Tai patvirtina stiprią „Shell Helix“ prekės ženklo poziciją, produktų pripažinimą ir, svarbiausia klientų supratimą, kad jie susiduria su aukščiausia kokybe ir produktais, kuriuos verta rekomenduoti, – sako Łukasz Radzymiński, „Shell Polska“ komercijos direktorius.

Iki šiol „Shell Helix“ prekės ženklas gavo aštuonis vartotojų ir pramonės ekspertų apdovanojimus. Be sidabrinio „Consumer Laurel” bei ,,Consumer Laurel – Grand Prix 2018” emblemos, tai ,,Consumer Laurel – Grand Prix 2017”, „Top Brand 2016”, sertifikatas „Optimal Product ” plebiscite „Price Quality” bei „Consumer Laurel – Grand Prix 2015”, „2014 metų Inovacija” bei simbolį „Consumer Laurel ” kategorijoje „ 2014 metų Atradimas”.

Komentarai

Komentaras turi būti ilgesnis nei 5 ženklai.

Atkreipkite dėmesį į taisykles!

Komentarų nėra. Būkite pirmas!