Laužyti švaistikliai – remonto patarimai

9 sausio 2018, 1:41

Švaistikliai jungia alkūninį veleną su stūmokliais ir perduoda dujų slėgio jėgas bei masės galią alkūniniam velenui. Švaistiklio  montavimo prie alkūninio veleno sąlyga yra  švaistiklio galvutės padalijimas.

Viena iš šio padalijimo formų yra „laužymas“: laužyti švaistikliai iš pradžių gaminami kaip vientisi. Tada didžioji švaistiklio galvutė sąmoningai suskaidoma į dvi dalis. Montavimo metu abi dalys sujungiamos su varžtais. Tokiu būdu užtikrinamas švaistiklio patikimumas.

Kad būtų išvengta painiavos, dalys, priklausančios vienam švaistiklio komplektui ir guolio dangčiui, paprastai žymimos identiškais skaičiais.

Dėmesio:

  • Švaistiklių dalių ir guolių dangčių negalima keisti nei po vieną nei sukeisti;
  • Leidžiama naudoti tik vienodai paženklintas švaistiklių dalis;
  • Švaistiklio dalių negalima montuoti ant lūžio vietų;
  • Lūžio paviršiaus negalima apdoroti, pažeisti ar užteršti;
  • Prieš montavimą, išvalyti lūžio paviršių tinkama valymo priemone (pvz. stabdžių valymo skysčiu) ir išdžiovinti aukšto slėgio oro srove. Nešluostyti lūžio vietos, nes siūleliai gali užteršti lūžio paviršių.
  • Kad nebūtų užterštas lūžio paviršius, švaistiklius reikia transportuoti su guolių dangteliu ir rankiniu būdu prijungti prie varžtų.
  • Lūžio vietos šlifavimas ir aklųjų angų apdirbimas laužytuose švaistikliuose yra neįmanomas.

Komentarai

Komentaras turi būti ilgesnis nei 5 ženklai.

Atkreipkite dėmesį į taisykles!

Komentarų nėra. Būkite pirmas!