„Dunlop“ sėkmė Le Mans lenktynėse

16 liepos 2014, 22:28

Šių metų 24 val. lenktynės Le Mans buvo svarbus įvykis įmonei „Dunlop“. Klasėje LMP2, kurioje šiais metais konkuravo padangų gamintojai, automobiliai su „Dunlop“ padangomis užėmė 1-ąją, 2-ąją ir 3-iąją vietas.

„Dunlop“ pasiekimai lenktynėse Le Mans 2014 – LMP2 klasės finalistai:

Lyginant su praėjusiais metais, statistiniai skirtumai yra labai svarbūs. Tačiau, tai neturėtų stebinti, nes 2014 m. sezono lenktynių metu automobiliai retai išvažiuodavo į kelią su šlapia kelio danga. Kaip ir 2013 m. sezono lenktynėse, trys geriausios komandos važiavo automobiliais su „Dunlop“ padangomis.

Laimotojai – komanda „Jota Sport“ – varžybų metu pirmavo tik 8,8 proc. lenktynių laiko. Komanda nr. 35, pavadinimu „G – Drive Racing“  pirmavo net 240 ratų tai yra 67,8 proc. varžybų. Pirmosios vietos laimėtojai lenktynių metu keitėsi net 29 kartus.


Devyni greičiausi ratai buvo pravažiuoti su „Dunlop“ padangomis, kurios buvo sumontuotos net šešiuose skirtingais varikliais bei skirtingomis pakabomis aprūpintais automobiliais. Greičiausią ratą nuvažiavo Nelson‘as Panciatici, vairuojantis „Signatech Alpine“. Jo laikas buvo 3:37.797 tik 0,006 sekundės lėtesnis negu laikas, pasiektas Tristano Gommedy iš komandos „Thiriet by TDS Racing“ bei 0,3 sekundės ilgesnis negu 2013 sezono rekordas. Šis pasiektas rezultatas yra tikrai aukštas, turint omenyje, kad 

lenktynėse buvo nutikę nesklandumų dėl kurių visų automobilių rato laikas tapo net iki sekundės ilgesnis.

Aštuoni greičiausi rato laikai buvo pasiekti penkių skirtingų vairuotojų, kurių automobiliai buvo „apauti“ „Dunlop“ padangomis.

20 geriausių važiavimų buvo pasiekti su  „Dunlop“ padangomis

Varžybose buvo panaudotos penkių rūšių „Dunlop“ padangos ir kiekviena rūšis buvo panaudota mažiausiai du kartus. Buvo panaudotos padangos važiavimui šlapia kelio danga.

Daugelis komandų naudojo „slick“ rūšies padangas, „Jota“ komanda sunaudojo tik 11 „slick“ rūšies padangų komplektų.

Komentarai

Komentarų nėra. Būkite pirmas!