Sugedo vairo kolonėlė. Ką daryti?

17 lapkričio 2017, 2:06

Per didelis vairo pasipriešinimas, vibracija, trintis ir bildesys sukant vairą. Tai tik keletas simptomų, parodančių, kad transporto priemonėje sugedo vairo kolonėlė. Daugeliu atvejų dirbtuvėse jos suremontuoti neįmanoma, o įsigyti naują labai brangu. Kaip elgtis tokioje situacijoje?

Problemos su vairo kolonėle

Įsivaizduokime įprastą situaciją, kuri tikriausiai ne kartą vyko daugumoje automobilių dirbtuvių. Klientas atvairuoja automobilį, kuris turi rimtų problemų vairo mechanizmo sistemoje. Mechanikas patikrina automobilį ir pareiškia, kad sugedo vairo kolonėlė.

Po tokio pareiškimo belieka palikti automobilį servise ir laukti, kol bus pakeista vairo kolonėlė. Kai kuriais atvejais galima ir nekeisti vairo kolonėlės, kartais tiesiog pakanka uždėti naujas apsaugas. Tačiau labai dažnai susidėvėjimas yra toks didelis, kad bandymas remontuoti dirbtuvėse gali būti nesėkmingas. Įvorės susidėvėjimas, pažeistas alyvos skirstytuvas,  užsikimšę kolonėlės kanalai – tai jau rimti trūkumai, kurių remontui reikalingas kompleksinis priėjimas.

Grįžkime atgal į mūsų dirbtuves. Mechanikas informuoja klientą, kad remonto metu reikės pakeisti vairo mechanizmą. Tokio tipo remontas brangiai kainuoja ir kaina gali labai skirtis, priklausomai nuo transporto priemonės modelio ir atsarginių detalių įsigijimo.

Tarkime, kad mūsų klientas nesitikėjo rimtų remonto išlaidų. Jis mano, kad pirkti brangią kolonėlę savo nenaujam BMW arba „Alfa Romeo“ neapsimoka dėl mažos automobilio vertės rinkoje.  Deja, rinkoje trūksta pigių pakaitalų.

Tokioje situacijoje verta susipažinti su gamykloje restauruotomis dalimis. Tai yra naudojamos dalys, kurias atstatė tokias paslaugas teikianti specializuota kompanija. Restauruota dalis tai – pilnavertis produktas su garantija, kainuojantis mažiau nei visiškai naujas.

Ką daryti, kad automobilis neužsibūtų aikštelėje?

Nepaisant labai plačios rinkos, restauruota vairo kolonėlė mažiau populiariems  automobilių modeliams ne visuomet prieinama. Tai yra tiek kliento, tiek dirbtuvių problema. Dažniausiai esant panašioms situacijoms remontas atidedamas. Klientas ieško nebrangios dalies, o mechanikas laukia sprendimo. Pirmiausia automobilis užima vietą dirbtuvėse ant keltuvo, kad vėl būtų grąžintas į aikštelę prieš servisą. Dirbtuvių praktika rodo, kad tokios transporto priemonės gali stovėti ir laukti labai ilgai.

Šios problemos sprendimą pasiūlė firma „Lauber“, užsiimanti gamykline dalių restauracija. Ji siūlo greitą  dalių restauravimo paslaugą.

– Savo asortimente mes turime dalių  populiariausiems automobilių modeliams, tačiau mes galime greit ir patikimai atkurti kliento turimą detalę. Ypač tuomet, kai kalbama apie netipišką įrangą, kurios neturime standartinėje gamyboje, – sako Grzegorz Nowaczyk iš „Lauber“ firmos. – Mes puikiai žinome, kad remonto laikas yra svarbus veiksnys, todėl norime, kad restauracija įvyktų kuo greičiau. Esame pajėgūs išpildyti paslaugą per 48 valandas, – priduria.

Komentarai

Komentarų nėra. Būkite pirmas!