„Bosch“ degimo žvakės pilnos naujovių

15 lapkričio 2017, 21:00

„Bosch“ išbando naujas technologijas lenktynėse ir lenktyninėse bandymų trasose.

 

1902 metais „Bosch“ užpatentavo išradimą, kuris prisidėjo prie greito automobilių pramonės vystymosi. Aukštos įtampos magnetinis elektrodas su degimo žvake pirmą kartą užtikrino patikimą, didelės spartos variklių uždegimą.

 

„Bosch“ degimo žvakės, patikrintos sportinėse lenktynėse

Vokietijos DTM lenktynėse ir keletoje lenktynių serijų Amerikoje parodė, jog „Bosch“ degimo žvakės yra išskirtinės. „Bosch“ žvakės patikrintos ir šonaslydžiu (driftingu) – 2010 metais Formulės Drift nugalėtojas savo automobilyje naudojo „Bosch“ uždegimo žvakes. Be to, Formulė 3, kuri yra profesionalių vairuotojų įžanga į Formulė 1  yra daugybė „Bosch“ komponentų.

Daugelis Formulės 1 komandų naudoja „Bosch“ komponentus, 2016 metais į komandą prisijungė 6 iš 11 komandų, o šiame sezone prisijungė dar 3 komandos. Kitos varžybų serijos, kuriose puikiai patikrinamos „Bosch“ žvakės, yra FIA WEC Le Mans 24h, FIA WRC ir WRX, NASCAR, IMSA arba Pirelli World Challenge. Šie sprendimai, išbandyti ekstremaliomis sąlygomis lenktynių trasose, patenka į serijinę gamybą. Verta paminėti, kad „Bosch“ Vokietijoje turi savo mokslinių tyrimų trasas, kur patikrinamos  naujausios technologijos.

Pirminė įranga ir sistemos kompetencijos

„Bosch“ yra ne tik uždegimo žvakių gamintojas. Benzininiuose varikliuose „Bosch“ turi sistemines kompetencijas – gamina visas benzino įpurškimo sistemas, įskaitant ir aukšto slėgio kuro siurblius, pjezoelektrinius purkštukus bei jutiklius (pvz.: lambda zondai), srauto matuoklius, įpurškimo sistemos komponentus. Šie komponentai yra pirminėje žinomų automobilių gamintojų įrangoje.

Inovacija

Daugiau nei 111 metų „Bosch“ nuolat stiprina savo pirmaujančią padėtį uždegimo žvakių pramonėje, pristatydama naujus tipus:

  • Tauriųjų metalų naudojimas elektroduose (sidabro, iridžio ir platinos), kurie padidino ištvermę;
  • Nauji cup tipo sujungimai, kurie leido išplėsti izoliatorius iki 8 mm, išlaikant uždegimo žvakės ilgį;
  • Žvakės su kietu sandarinimo žiedu, naujos kartos tiesioginio įpurškimo benzininėse sistemose su tiksliniu kuro srautu;
  • Technologija pin to pin, kur mažas plotas elektrodo gale (kaiščio) palengvina kibirkšties atsiradimą ir dėl to padidėja užsidegimo galimybė. Ši technologija užtikrina gerą aušinimo poreikį, ypač tiesioginio įpurškimo varikliuose;
  • Platinos ir iridžio žvakėse masės elektrodas yra preciziškai suvirintas lazeriu, o tai garantuoja ilgą žvakių naudojimo laiką;
  • Naujoji medžiaga — nikelio lydinys 602 su didesne chromo dalimi naudojamas elektrodams gaminti. Privalumas yra padidintas atsparumas korozijai aukštose temperatūrose, dėl to padidėja žvakės tarnavimo laikas.

Prisitaikant prie variklių su downsizing reikalavimais vis labiau keičiasi žvakių išvaizda. Ji yra plonesnė ir ištęsta, sumažėja sriegio dydis. Iki šiol sportinėse varžybose naudojamos žvakės su sriegiu M10 EVO bus pristatomos serijinei gamybai pirmam montavimui 2019 metais.

Komentarai

Komentaras turi būti ilgesnis nei 5 ženklai.

Atkreipkite dėmesį į taisykles!

Komentarų nėra. Būkite pirmas!