„Shell Helix Ultra“ technologija „Formulėje 1“

15 birželio 2014, 21:44

Nuo 2014 metų „Formulės 1“ vairuotojų bolidai aprūpinti naujais varikliais, kurie dirba dar aukštesnėmis apsukomis ir dar didesnėse temperatūrose negu iki šiol. Scuderia Ferrari užsakymu buvo sukurta speciali „Shell Helix Ultra“ tepalų formulė, kuri leidžia pasiekti didelę galią nepažeidžiant variklio.

Didesnės apkrovos

Didžiausias iššūkis yra susijęs su variklio perkonstravumu. „Formulės 1“ variklių tūris buvo pakeistas iš 2,4 litro į 1,6 litro variklį. Naujasis V6 tipo variklis yra su turbokompresoriumi bei energijos rekuperacijos sistema (ERS). Dėl šių pakeitimų variklio komponentai dirba aukštesnėmis apsukomis bei sunkesnėmis sąlygomis.

Variklio ilgaamžiškumas

Per 2014 metų sezoną kiekviena „Formulės 1“ komanda savo 19 – kos lenktynių serijai turės galimybę panaudoti tik 5 variklio komplektus, ne 8, kaip buvo anksčiau. Viršijus šį limitą vairuotojui bei komandai gresia didelės nuobaudos. Dėl šios priežasties Scuderia Ferrari komandai prireikė technologijos, kuri kuo ilgiau apsaugotų variklį nuo nusidėvėjimo ir būtų kuo ilgiau išsaugoti pradiniai variklio parametrai.

Kasdienio naudojimo technologija

2014 metų sezonui Scuderia Ferrari komanda užsisakė „Shell Helix Ultra“ tepalus. Dėka to „Shell“ gavo galimybę išvystyti savo produktus laikantis aukščiausių reikalavimų „Formulės 1“ varžybose. Daugybė formulių panaudotų apsaugoti Scuderia Ferrari komandos bolidų variklius galima surasti ir „Shell Helix Ultra“ tepaluose skirtuose ir paprastam vartotojui.

„Shell PurePlus“ technologija Formulėje 1

Nuo 2015 metų sausio mėnesio „Shell“ alyvos, kurios bus panaudotos kito sezono „Formulės 1“ pasaulinėse varžybose, bus pagamintos remiantis patentuota, revoliucine „Shell PurePlus“ technologija. Įmonė atitirbo naują sintetinės alyvos gamybos iš gamtinių dujų metodą, šis metodas užtikrina švarią alyvos gamybos bazę ir apsaugo nuo įvairių nešvarumų.

Komentarai

Komentarų nėra. Būkite pirmas!