„Goodyear“ paskelbė planus – pastatyti automatizuotą padangų gamyklą

16 spalio 2017, 23:55

Pastovus modelių ir įrangos variantų augimas skatina aukščiausios klasės padangų paklausą. Novatoriškas gamybos procesas „Mercury“, įdiegtas naujoje gamykloje, leis greičiau patenkinti klientų lūkesčius. Nauja gamykla Liuksemburge planuoja pradėti darbą jau 2019 metais.

Savo verslo modelio dalimi „Goodyear Tire & Rubber Company“ paskelbė apie naujos gamyklos Liuksemburge, kurioje bus įdiegti novatoriški gamybos procesai, atidarymą.

Patentuotas produkcijos procesas „Mercury“ pavadinimu pagrįstas labai automatizuotomis, sujungtomis darbo vietomis ir naudojant papildomas gamybos technologijas, leidžiančias veiksmingai gaminti aukštos kokybės ir mažomis partijomis pagal kliento pageidavimus padangas tiek montavimui gamykloje, tiek pardavimui.

„Goodyear“  generalinis direktorius  Richard J. Kramer paskelbė firmos planus dalyvaudamas  naujos gamyklos kertinio akmens  padėjimo ceremonijoje:

– „Mercury“ gamybos procesas yra atsakas į didėjantį padangų pramonės sudėtingumą, kurį lemia modelių gausa ir vartotojams prieinamos galimybės. Ta technologija leidžia mums padidinti efektyvumą ir lankstumą patenkinti didėjančią paklausą mažoms aukščiausios klasės padangų partijoms, kurias mes pateiksime savo klientams pagal poreikį greičiau nei bet kada.

– „Mercury“ prisidės prie mūsų verslo modelio kūrimo, kuris integruos visus mūsų aktyvus – nuo gamybos linijų iki pardavimų internetu ir mažmeninės prekybos vietų. Ši sistema papildys esamus veiksmingus gamybos pajėgumus ir suteiks mums tikrą konkurencinį pranašumą, -tęsė Kramer.

2019 metais bus atidaryta gamykla, kuri yra netoli „Goodyear“ inovacijos centro  Liuksemburge ir bandymo trasos. Firma investuoja 77 mln. dolerių į gamyklą, kuri gamins maždaug pusę milijono padangų per metus ir sukurs apie 70 naujų darbo vietų.

„Mercury“ gamybos procese naudojama technologija buvo sukurta ir bandyta „Goodyear“ inovacijų ir plėtros centruose daugiau nei penkerius metus. Pavadinimas „Mercury“ yra nuoroda į mitinį prekybos ir kelionių dievą, kurią inspiravo firmos įsteigėjo  Frank A. Seiberling „Goodyear“ logotipas „sparnuota pėda“.

Komentarai

Komentaras turi būti ilgesnis nei 5 ženklai.

Atkreipkite dėmesį į taisykles!

Komentarų nėra. Būkite pirmas!