„MEYLE“ mechanikai paaiškina padangų pažeidimus – „YouTube“ vaizdo įrašas

4 spalio 2017, 23:14

Naujame vaizdo įraše  „Mechanicy MEYLE” demonstruojamas padangų pažeidimas, kuris gali atsirasti dėl sugedusių automobilio dalių. „MEYLE“ pakabos testatorius leidžia dirbtuvių darbuotojams greitai ir patikimai diagnozuoti pakabos ir vairo sistemos dalių gedimus.

Jei automobilis jau dirbtuvėse, būtų naudinga patikrinti ir padangas. Labai dažnai tik pažvelgus galima pastebėti nedidelius defektus, iš kurių galima nuspręsti, ar jie atsirado dėl pakabos detalių kaltės. Tokius defektus lengva pašalinti ir apsaugoti kliento padangas nuo naujų pažeidimų. Savo naujausiame vaizdo įraše „YouTube“ „MEYLE TV”, „MEYLE“ mechanikai parodo padangų defektų pavyzdžius ir siūlo būdus – kaip jų išvengti.

Padangų būklė gali tiksliai išduoti automobilio gedimus. „MEYLE“ mechanikai išanalizavo įvairių tipų padangų defektus ir pateikė atsakymus į klausimus, dėl ko atsiranda vienas ar kitas defektas. Pavyzdžiui, įbrėžimai vienoje padangų pusėje rodo, kad neteisinga ašies geometrija, taškiniai išdilimai – sugedusius amortizatorius arba gedimus stabdžių sistemoje.

„MEYLE“ mechanikai paaiškina šešis skirtingus gedimus ir parodo, kaip juos pašalinti, pavyzdžiui, pakeisti ABS daviklį arba blogai veikiantį amortizatorių.

Vaizdo įrašas parodo, kaip aptikti ir identifikuoti gedimus naudojant „MEYLE“ pakabos testatorių. Daugiafunkcinis įrenginys gali būti naudojamas kaip įtaisas atlaisvinti „prikepusius“ ratus. Jis apsaugo ne tik ratlankius nuo sugadinimo, bet ir mechaniko nugarą keičiant padangas.

Vaizdo įrašas – „Padangų gedimo atvejai“

Pagrindinės MEYLE (999 990 0000) pakabos ir ratų laikiklio savybės:

MEYLE pakabos testatorius:

  • preciziškas lanksto (šarnyro) laisvumo patikrinimas;
  • pirmas skersinių svirčių tvirtinimo patikrinimas;
  • priemonės, padedančios užmegzti dialogą su klientu: įtikinimas apie būtiną remontą.

Rato nuėmiklis:

  • pritaikytas ratų dydžiui nuo 550 iki 800 mm skersmens (maždaug nuo 13“ iki 22“, visiems populiariems automobiliams, visureigiams, ir sunkvežimiams);
  • nepažeidžia ratlankio;
  • neslystantis tvirtinimas su specialiomis rankenomis;
  • greitas montavimas;
  • apsaugo mechaniko nugarą ir sąnarius;
  • laisvumo suteikimas „prikepusiems“ ratams.

Lanksto (šarnyro) laisvumo testatoriaus veikimas yra žemiau esančiame vaizdo įraše.

Komentarai

Komentaras turi būti ilgesnis nei 5 ženklai.

Atkreipkite dėmesį į taisykles!

Komentarų nėra. Būkite pirmas!