Sankabos keitimas „Renault Laguna III GT“

27 rugsėjo 2017, 21:02

„Renault Laguna“ su originalia sankaba nuvažiuoja 200 000 km. Transporto priemonėje sumontuotos savaime reguliuojamos traukės, dvimasis smagratis ir hidraulinis guolis (visi elementai pagaminti „LuK“). Pateikiame instrukcijas, kaip pakeisti reikiamus elementus.

Atsižvelgdamas  į prancūziškų automobilių remonto sunkumus, transporto priemonės savininkas  nusprendė pakeisti visą sankabos agregatą kartu su smagračiu ir hidrauliniu guoliu.

Remonto darbams reikės: dviejų kolonų keltuvo, atitinkamų įrankių, dviejų hidraulinių pakėlėjų ir specialaus montavimo įrankio.

Iš pradžių  reikia išmontuoti (nuot. 1 ir 2):

  • Akumuliatorių ir akumuliatoriaus pagrindą, oro filtro korpusą ir starterį.
  • Išleisti tepalus iš greičių dėžės.

Tada (nuotrauka 3, 4, 5, 6, 7 ir 8) nuimti priekinius ratus ir ratų arkas ir atjungti traukės galus.

Pagrindinis skirtumas su kitomis transporto priemonėmis yra tas, kad  varžtai pasilieka laikikliuose, todėl reikia atsukti amortizatorių nuo varžtų ir demontuoti pagalbinį rėmą kartu su laikikliais.

Norėdami pašalinti pusašį, atlikite šiuos veiksmus:

Atjunkite ABS jutiklį, stabdžių trosą ir atsukite spaustuko veržlę. Tada demontuokite stabdžių diską, ir atsukite traukės galus. Toliau atsukite laikiklio tvirtinimo prie amortizatoriaus varžtus. Norint išimtumėme traukės galus, reikia naudoti specialų nuėmiklį.

Dabar galite ištraukti pavaros veleną iš laikančiojo mechanizmo.

Toliau išardykite radiatoriaus atraminę  siją (nuot.9, 10, 11). Norėdami tai padaryti, atsukite varžtus nuo pagrindo ir atsukite variklio apsaugos dangtį.

Atjunkite rėmo lygio daviklį (nuot. 12).

Pakabinkite ant diržo aušintuvą, atsukite varžtus (14) kaip parodyta žemiau.

Atsukite (15) aušintuvo atramos varžtus, nuimkite atramą, galinę variklio atramą ir pagalbinę atramą (roges) (nuot. 13 ir 14).

Išmontuojant pavarų dėžę, reikia atlikti šiuos veiksmus:

  • Atjungti galinį daviklio kištuką nuo laido;
  • Atjungti sankabos hidraulinę jungtį nuo pavarų dėžės;

Tada:

Nuimti varžtus nuo variklio apsauginio dangčio ir ištraukti hidraulinę jungtį, kaip parodyta pav. žemiau.

Atjungti pavarų dėžės svirtį  ir pavarų dėžės ventiliaciją.

Pašalinus varžtus nuo korpuso, galima nuimti pavarų dėžę (nuotr. 15, 16 ir 17).

Atlikus šį veiksmą, reikia išvalyti pavarų dėžę ir pakeisti centrinį hidraulinį cilindrą.

Tada nuvalyti sankabos veleną, uždėti nedidelį tepalo kiekį, tris kartus prasukti ant veleno naują diską, kiekvieną kartą pasukant jį 120 laipsnių. Galiausiai nuvalyti tepalo perteklių.

Dėmesio: „LuK“ diskuose yra „Getriebeseite” arba „Gearbox side” („pavarų dėžės pusė“), kurie nurodo tinkamą disko uždėjimo pusę. Su nauja prispaudimo jėga, skirtingai nuo susidėvėjusio, spyruoklės, reguliuojančios savireguliuojančio žiedo poziciją, bus suspaustos. (nuotr. 18 ir 19).

Ypač svarbus yra sankabos disko centravimas. Tam naudokite disko centravimo įrankį, kurį galima rasti specialių įrankių, skirtų savaime susireguliuojančioms sankaboms, komplekte. Visuomet atkreipkite dėmesį į gamintojo rekomendacijas, kurios susijusios su sukimo momentu. Tvirtinimo montavimą atliekite naudojant specialų sankabų įtaisą  SAC nr. 400 0237 10. Su juo garantuojama tinkamas montavimas be rizikos išankstinio žiedo atsilaisvinimui.

Norint tinkamai sumontuoti sankabą (SAC) reikia atlikti tokius veiksmus:

  • pasirinkti tinkamus diskatoriaus centravimo elementus;
  • įkišti kaištį į sankabos disko stebulę;
  • prispausti sankabos diske;
  • patalpinti sankabos kaištį kartu su disku sankabos guolio ertmėje;
  • priveržti centruojantį kaištį taip, kad elementai būtų tolygiai sureguliuoti;
  • uždėti spaudiklį ant smagračio atsižvelgiant į jo padėtį;
  • pritvirtinti tris smeiges į tvirtinimo montavimo angas kas 120 laipsnių;
  • uždėti ant smeigių montavimo įrankį;
  • įtaisą prisukti prie smeigių;
  • montavimo įrankiu prispausti lėkštinę spyruoklę, kol korpusas atsistos ant smagračio;
  • prisukti likusius tris prispaudėjo tvirtinimo varžtus;
  • atsukti prispaudimo įtaisą;
  • atsukti smeiges;
  • užsukti likusius tris spaudiklio tvirtinimo varžtus;
  • visus varžtus priveržti iki tinkamo sukimo momento;
  • atsukti ir ištraukti centravimo kaištį.

Visuomet patikrinkite ar kreipiančioji įvorė yra tinkamoje vietoje pavarų dėžėje ir ar yra geros būklės. Pavarų dėžę reikia priveržti gamintojo nurodytu sukamuoju momentu prieš pavarų dėžės paslinkimą, kadangi pavarų dėžė gali nukristi pažeisdama sankabą.

Smagračio sukimo momentus galima rasti www.repxpert.pl .

Pakuotėje su guoliais (510 0225 10) yra keletas jungčių. Naudokite tą, kuri tinka ir atitinka montavimo instrukcijas su pateiktomis nuotraukomis.

Dėmesio!

Jeigu alkūninio veleno sandariklis praleidžia tepalą, pakeiskite jį, nes variklio alyva gali jį sugadinti DKZ (nuotr. 20).

Daugiau informacijos ir instrukcijų vaizdo įrašų rasite www.repxpert.pl .

Komentarai

Komentaras turi būti ilgesnis nei 5 ženklai.

Atkreipkite dėmesį į taisykles!

Komentarų nėra. Būkite pirmas!