GKN daugiafunkcinė eTransmisija automobilyje „Mitsubishi Outlander PHEV“

11 gegužės 2014, 22:50

Nauja GKN daugiafunkcinė eTransmisija debiutuoja automobilyje „Mitsubishi Outlander PHEV“ – tai pirmasis pasaulyje hibridinis-elektrinis keturių varomų ratų automobilis su dvigubu energijos šaltiniu ir galintis pasikrauti akumuliatorių važiavimo metu.

„Mitsubishi Motors“ naujasis visureigis yra varomas dviejų 60kW elektros variklių, vienas kurių sumontuotas priekyje, o kitas – gale. Jie abu maitinami didelės talpos ličio-jonų traukos baterijos. Taip pat įrengti 2,0l 87kW benzininis variklis bei elektros generatorius. Priekinis elektros variklis yra pritvirtintas prie GKN daugiafunkcinės eTransmisijos.

GKN daugiafunkcinė eTransmisija, sumontuota ant priekinio varančiojo tilto ir naudojanti du skirtingus energijos šaltinius, užtikrina optimalias važiavimo charakteristikas trimis skirtingais važiavimo režimais:

Grynas EV režimas, kai automobilio priekinė ir galinė ašys varomos tik elektros varikliais. Energija tiekiama iš traukos baterijos;

Nuoseklus Hibridinis režimas, kai vidaus degimo variklis maitina elektros generatorių, kuris važiavimo metu krauna traukos bateriją, o automobilis varomas tik priekinio ir galinio elektros variklių energija;

Lygiagretus Hibridinis režimas, kai vidaus degimo variklio sukimo momentas per GKN daugiafunkcinę eTransmisiją ir hidraulinę sankabą perduodamas į priekinius ratus. Sankaba pirmaisiais dviem režimais lieka atjungta ir įjungiama tik šiame. Veikia abu elektros varikliai, padėdami benzininiam varikliui. Baterija toliau kraunama.

Elektros ir benzininio variklių veikimas įvairiuose režimuose:

Lengvas, kompaktiškas GKN daugiafunkcinės eTransmisijos dizainas įvertintas už didžiulį efektyvumą, o tai svariai prisideda prie automobilio išskirtinai žemos CO2 išmetamų dujų emisijos – tik 44g/km!

Palyginimui ES reguliavimo taisyklė 443/2009 nurodo šiuo metu siekiamą CO2 rodiklį lengviesiems automobiliams 130g/km, o 2020 metų tikslas – 95g/km.

Be to, „Mitsubishi Outlander PHEV“ didžiausias greitis – 170km/h, o vidutinės kuro sąnaudos – tik 1,9l/100km.

GKN transmisijos produktų inžinerijos direktorius Rob Rickell sakė: "Transporto priemonių gamintojams toliau siekiant geriausių išmetamųjų teršalų rodiklių, automobilių pramonės inžinieriai tiria visas įmanomas priemones bei galimybes tam pasiekti. Su nauju „Outlander PHEV“ „Mitsubishi Motors“atvėrė naują etapą ir mes džiaugiamės, įnešdami savo svarų indėlį, kad ši naujovė taptų realybe."

Komentarai

Komentarų nėra. Būkite pirmas!