KYB pataria: PEUGEOT 407 priekinių amortizatorių ir spyruoklių keitimas

„Peugeot 407“ (nuo 2004 m. gegužės) priekinės pakabos amortizatorių ir cilindrinių spyruoklių keitimas nėra toks paprastas, kaip gali atrodyti. Pagrindinė priežastis – ribota prieiga, todėl daug dalių tenka išmontuoti. ICME rekomenduojama šio keitimo montavimo darbų trukmė yra po 1,5 val. kiekvienai pusei.

Šio automobilio užpakalinius amortizatorius gamintojui tiekia KYB, o priekinius gamina pati PSA. Bendrovė KYB yra didžiausia pasaulyje automobilių gamintojams tiekiamų amortizatorių gamintoja. Viso pasaulio mastu KYB gaminiai įeina į kas ketvirto nuo konvejerio nuvažiuojančio automobilio bazinės įrangos sudėtį. Tokios pačios pasaulinio lygio kokybės gaminiai, įskaitant priekinės ir užpakalinės „Peugeot 407“ pakabos dalis, tiekiami į Jungtinės Karalystės atsarginių dalių rinką.

  1. Nuimkite ratą.
  2. Ištraukite vielokaištį ir nusukite pavaros veleno veržlę.
  3. Dirbant labai svarbu pririšti pavaros veleną prie ašies, kad jis nenukristų ir nenukentėtų. Ši atsargumo priemonė taip pat padės apsaugoti pastovaus kampinio greičio lankstą, kad šis neišsitrauktų iš lizdo. Ašis dirbant turi būti atremta.
  4. Atjunkite apatinę šakę.
  5. Nuo lanksto atjunkite skersinę vairo trauklę.
  6. Išmontuokite stabilizatorių (viršutiniu stabilizatoriaus varžtu prisukta ir apatinė amortizatoriaus įvorė).
  7. Atjunkite abu rato stebulės mazgo laikiklius.
  8. Iš rato stebulės mazgo ištraukite pavaros veleną.

Pastaba. Lengviau dirbti su specialiu įrankiu, tačiau darbą atlikti įmanoma ir su paprastais įrankiais.

Pastaba. Tiek vietos pakaks, kai iš apačios reikės ištraukti amortizatorių.

  1. Pereikite prie darbo po variklio dangčiu. Nuimkite valytuvus, nukelkite variklio dangčio sandariklį, išmontuokite amortizatoriaus gaubtą, iškelkite vandens rinktuvą. Dabar galima išsukti tris viršutinius tvirtinimo varžtus (prilaikykite amortizatorių viena ranka, kad nenukristų). Amortizatoriaus viršutinės veržlės kol kas nenusukite.


  2. Ištraukite amortizatoriaus mazgą pro rato arkos apačią ir įtaisykite gerame, kokybiškame cilindrinių spyruoklių suspaudimo įtaise. Patartina rinktis tokį, kurio anga yra priekyje. Išmontuokite komponentus. Išmontuokite visas dalis ir pasinaudokite proga atidžiai patikrinti tvirtinimo rinkinį, apsauginį rinkinį ir cilindrinę spyruoklę. Kol amortizatorius išimtas, minėtus komponentus taip pat rekomenduojama pakeisti, nes juos veikia ne ką mažesnės apkrovos ir jie bus nusidėvėję.

Kol suspaudimo įtaisas suspaustas, jame surinkite KYB amortizatorių, cilindrinę spyruoklę, apsauginį rinkinį ir viršutinį laikiklį. Surinkdami mazgą nebandykite stūmoklio koto laikyti vamzdžių replėmis. Jų žiaunos gali pažeisti glotnią chromuoto stūmoklio koto dangą. Jei taip nutiktų, alyvos sandariklis nebegalės tinkamai prie jos priglusti ir iš amortizatoriaus netrukus pradės tekėti alyva. Surinktą pakabos mazgą galima pakelti pro rato arkos apačią ir pritvirtinti jam skirtoje vietoje. Tada visi kiti komponentai surenkami atvirkštine eilės tvarka.

Sumontavus amortizatorių automobilyje, KYB rekomenduoja sureguliuoti pakabą.

Amortizatorius ir cilindrines spyruokles KYB rekomenduoja keisti poromis.

Komentarai

Komentarų nėra. Būkite pirmas!