„Bosch“ ir „Sony“ vysto automobilių vaizdo kamerų technologijas

19 birželio 2017, 22:44

„Bosch“ ir „Sony Semiconductor Solutions“ bendradarbiauja automobilinių vaizdo kamerų naujų technologijų vystyme.

Staigus apakinimas ir ribotas matomumas: tai patiria dauguma vairuotojų, vairuodami saulėtą dieną, kai saulė yra žemai horizonte. Trumpalaikis aklumas dažnai pasireiškia išvažiuojant iš tamsaus tunelio į dienos šviesą.

Kintančios arba blogos apšvietimo sąlygos yra iššūkis ne tik žmogaus akims, bet ir vaizdo davikliams, tokiems, kurie reikalingi vairuotojo pagalbinėms sistemoms ir automatizuotam važiavimui. „Bosch“ ir „Sony Semiconductor Solutions“ pradėjo bendradarbiauti siekdami pagerinti jutiklių darbą. Abi bendrovės siekia kartu sukurti naujovišką kamerų dizainą, kuris leis patikimai stebėti aplinką net prastomis aplinkos apšvietimo sąlygomis.

– „Bosch“ ir „Sony Semiconductor Solutions“ jungia technologinius „know-how“ rinkos lyderio vaizdo jutiklių bei didžiausio automobilių dalių gamintojo pasaulyje žinias,- sako Gerhard Steiger, „Bosch Chassis Systems Control“ prezidentas.

Geresnis matomumas sudėtingomis apšvietimo sąlygomis

Vaizdo jutikliai kartu su radarais ir ultragarsiniais jutikliais sumontuoti šiuolaikiniuose automobiliuose. Siekiant plėtoti pagalbos vairuotojui sistemas, tokias kaip automatinis avarinis stabdymas prieš pėsčiuosius, eismo juostos asistentas arba kelio ženklų atpažinimas, kameros vis labiau integruojamos į modernias transporto priemones.

Vaizdo jutiklių privalumas yra toks, jog gali aptikti objektus, o atgaminti vaizdai talpina savyje daug informacijos. „Bosch“ daugelį metų gamina mono ir stereo vaizdo jutiklius, užtikrinančius 360 laipsnių matymo kampą ir šioje srityje yra viena iš pirmaujančių tiekėjų automobilių pramonei.

Ateityje vaizdo jutikliai bus svarbus autonominio vairavimo jutiklių komponentas. Jis reikalauja patikimo kamerų veikimo, kai staigiai pasikeičia apšvietimo sąlygos: iš tamsos į šviesą ir atvirkščiai. Be to, jie turi iškart atskirti detales, kai vaizdas yra surenkamas esant  drastiškiems ryškumo skirtumams.

  • Autonomiškai judantys automobiliai bus saugūs tik tada, jei visą laiką galės fiksuoti savo aplinką,- sako G. Steiger.

Komentarai

Komentaras turi būti ilgesnis nei 5 ženklai.

Atkreipkite dėmesį į taisykles!

Komentarų nėra. Būkite pirmas!