GKN lankstai „SX-Countertrack“: jei esate vienas priešais kitą – sekasi geriau

30 gegužės 2017, 23:23

GKN sukurta ir patentuota „Countertrack“ lankstų technologija nuo šiol ir atsarginių dalių rinkoje.

Didelis saugos ir komforto įrangos kiekis šiuolaikinėse transporto priemonėse vis labiau riboja važiuoklei skirtą vietą. Modernioms platformoms GKN sukūrė taip vadinamuosius „Countertrack®“ lankstus, kurie esant žymiai mažesniam skersmeniui (dydis vidutiniškai sumažintas 10 procentų) suteikia tokį patį našumą.

Tai įmanoma dėl būdingos „S“ formos judėjimo trajektorijos profilio (žr. oranžinį kontūrą paveikslėlyje) ir vienos priešais kitą nustatytų rutuliukų judėjimo trajektorijų (žr. paveikslėlyje viena priešais kitą pavaizduotas rodykles) – dėl to ir pavadinimas yra „Countertrack®“. Ši naujoviška konstrukcija leidžia sumažinti vidinę trintį, temperatūros lygį ir konstrukcijos dydį bei padidinti perduodamą sukimo momentą ir didžiausią posūkio kampą. Apibendrinant, galima įvardyti tokius privalumus:

  • Dėl bendro posūkio kampo prarandama 30 procentų mažiau galios;
  • Svoris sumažėja 15 procentų, nors našumas padidėja;
  • Dėl sumažinto temperatūros lygio sukimo momentas padidintas iki 25 procentų.

Žymus svorio sumažinimas kuriant naujus automobilių modelius leidžia sumažinti sąnaudas ir CO2 kiekį. Be to, esant tokiai pačiai galiai, galima padidinti ratų bazę. Dėl to kūrėjams lieka daugiau erdvės salone ir pagerinamos važiavimo savybės.

Šie lankstai, GKN specialistų dar vadinami „SX“ ir nuo šiol juos galite įsigyti kaip atsargines dalis. „Remontuojant reikėtų atkreipti dėmesį į tai, kad GKN lankstai „Countertrack® lankstai turi būti keičiami tik to paties tipo lankstais“, – teigia Frank’as Hürter’is, „GKN Automotive Independent Aftermarket“ komercijos direktorius. „Nes GKN lankstai „SX“ lankstai nekeičiami kito tipo lankstais. Automobilio vairuotojas tuoj pat atpažintų padirbtą dalį be patentuotos „SX“ technologijos dėl didesnių posūkio kampų. Padidėja automobilio gedimo pavojus: Kompaktiškai sukonstruoti, įprastiniai lankstai pusašiui, naudojant visą spyruoklės eigą ir / arba esant visam ratų posūkio kampui, nesuteikia tiek daug erdvės kaip „Countertrack®“ lankstai, tai reiškia, kad pusašis gali sulaužyti lankstą.“

Visą esamų atsarginių dalių programų apžvalgą rasite „GKN-Service“ puslapyje, pasirinkę meniu rubriką „Produktų naujienos“ ir naujausiame internetiniame kataloge.

Komentarai

Komentaras turi būti ilgesnis nei 5 ženklai.

Atkreipkite dėmesį į taisykles!

Komentarų nėra. Būkite pirmas!