Šiuolaikiniai varikliai reikalauja specialių žvakių

17 gegužės 2017, 23:20

Automobilių pramonė vystosi, kartu su ja turi vystytis automobilių dalių pasiūla ir technologijos. Todėl „Bosch” nuosekliai pristato naujas uždegimo žvakes, skirtas naujesnio tipo automobilių varikliams. Jos skirtos tiek Europos, tiek ir Tolimųjų Rytų automobiliams -japoniškiems ir korėjietiškiems.

Intensyvus downzising – 1.4 turbo variklis

Iridinė žvakė „Bosch Double Iridium FR 6 KII 332 S“ (0 242 240 707) skirta „Opel Astra“ J 1.4Turbo. Tas downsizingo vaisius –  4cilindrų variklis 1.4 l išvysto galią iki 120 ar 140 AJ, tai reiškia, jog 100AJ sunaudoja 1 litrą kuro. Dėl tokio variklio efektyvumo pasiektas kaip ir 1.8 l 140 AJ variklis gali padėti įsibėgėti automobiliui sveriančiam 1,6 tonos per 10,3 s. Esant tokiai pavaros apkrovai  reikalingos žvakės su dvigubu iridžiu ir aukštu atsparumu nusidėvėjimui.

Ekonomiškas važiavimas – 1.6 variklis su tiesioginiu įpurškimu

Iridžio žvakė „Bosch Double Iridium YR 8 SII 33 U“ (0 242 129 524) skirta „Kia c’eed“ antros kartos ir „Hyundai i30“ su 1.6 GDI varikliu. Lengvasis automobilis su tiesioginiu benzino įpurškimu gali pasiekti 135 AJ. Geri pasiekimai su mažomis degalų sąnaudomis leidžia tolygų kintamų paskirstymo sistemos fazių sinchronizavimą (CVVT). Šiai apkrautai pavarai tinka žvakė su didele šilumos verte (skaičius 8 žymėjime) ir dvigubu iridžiu.

Didelės apsukos ir didelis našumas – japoniškas variklis 2.4

Iridžio žvakė „Bosch Double Iridium YR 6 SII 330 X“ (0 242 140523) yra skirta „Honda Accord“ VIII generacijos su 4 cilindrų varikliu 2.4 l pagamintos 2008 m. K24A  pasiekia galingumą iki 205 AJ  prie 7000aps/min. Variklis turi vienos kibirkšties uždegimo rites ir kintamų fazių paskirstymo sistemą. Šiame aukštų apsukų automobilyje gali būti naudojamos tik žvakės su dvigubu iridžiu.

Nedidelis, bet efektyvus metų variklis su „Bosch“ žvakėmis

Variklis 1.2 „PureTech“ antrus metus iš eilės tapo metų varikliu 1.0-1.4 kategorijoje „International Engine of the Year“ konkurse. Šis pavaros komplektas yra naudojamas „Peugeot 308“, „Peugeot 3008“ bei „Citroen C4“ ir „Citroen C4 Picasso“ lengvuosiuose automobiliuose. Lengvasis automobilis 1,2 l  darbinio tūrio ne tik pasiekia aukštą sukimo momentą Nm jau prie 1750 aps./min, bet ir 130 AJ galią. Šis variklis aprūpintas  „Bosch Double Platinum ZR5SPP3320“ uždegimo žvakėmis gerai pasiteisino lengvajame automobilyje.

Didelis tūris, efektyvus darbas

Iridžio žvakė „Bosch Double Iridium ZR 6 SII 3320“ (0 242 140 521) naudojama pastarųjų metų „Mercedes“ C klasės (C350 CGI W204) ir E klasės (E350 CGU W212) modeliuose,  3.5 l M272 ir M276 tipo varikliuose. Agregatas  M276 turi kintamą įėjimą įsiurbimo vožtuvų ir išėjimo vožtuvų bei tiesioginį įpurškimą pjezopurkštukais, kurie naudoja kelių etapų įpurškimą. Šis variklis turi didelę išmetamųjų dujų recirkuliaciją. Šia variklis turi suderinti prieštaringus reikalavimus – iš vienos pusės turi būti lengvas ir kompaktiškas, o iš kitos pusės užtikrinti didelę galią su maža išmetamųjų dujų emisija.

Ilgesnis kibirkšties laikas- 2.0 variklis su tiesioginiu įpurškimu

Iridžio žvakė „Bosch Double Platinum FQ 5 NPP 332 S“ (0 241 245 673) skirta „VW“ grupės transporto priemonėms, pavyzdžiui 2.0 TFSI naudojamas naujame „VW Passat B8“ modelyje. Turbokompresinis lengvasis automobilis 2.0 TFSI turi kintamą vožtuvų sistemą. Taikoma žvakė neturi uždegimo slopinimo rezistoriaus (trūksta R žymėjime). Tai turi pratęsti kibirkšties trukmę. Tai yra dėl didelio kuro – oro mišinio verpeto ir tiesioginio įpurškimo. Atitinkamas rezistorius, įmontuotas į gnybtų bloko kištuką.

Komentarai

Komentaras turi būti ilgesnis nei 5 ženklai.

Atkreipkite dėmesį į taisykles!

Komentarų nėra. Būkite pirmas!