Pavyko pasiekti augimo – interviu su „Groupauto” direktoriumi

25 balandžio 2017, 0:13

„Groupauto” tai viena iš didžiausių pirkimo grupių, veikiančių visame pasaulyje nepriklausomoje automobilių rinkoje. Paklausėme generalinio direktoriaus Hans Eisner apie svarbiausius  pastarųjų metų įvykius ir organizacijos ateities planus.

Ar 2016 metai buvo geri Groupauto?

 

Hans Eisner
Hans Eisner

Hans Eisner: tai buvo dar vieni sėkmingi mūsų grupės metai su naujais nariais, kurie visiškai integravosi  į grupę, bei kitais partneriais, su kuriais pavyko pasiekti 22% augimą, lyginant su praėjusiais metais. Tai rekordinis rezultatas. 10,5% padidėjo apyvarta, pasisekė išplėsti „Groupauto“ dirbtuvių tinklą. Tai buvo vienas iš siekiamiausių tikslų, nes tai leidžia užtikrinti mūsų narių ir paslaugų tiekėjų klientų bazę. Pasaulinė Euro Dirbtuvių lengvųjų automobilių koncepcija pasveikino 255 naujus narius ir šiuo metu dalyvauja 22 šalyse jungdama 5 648 dirbtuves. Pernai išplėtė savo buvimą Pietų Amerikoje, vystydama savo koncepciją Argentinoje. „Top Truck“ dirbtuvių tinklas savo ruožtu padidėjo 1 072 dirbtuvėmis ir šiuo metu yra 16-je šalių, neseniai įsikūrė ir Suomijoje.

Koks Jūsų manymu buvo svarbiausias įvykis/pasikeitimas/tendencija per pastaruosius metus pasaulio automobilių nepriklausomoje rinkoje?

Vykstanti koncentracija nepriklausomoje Europos rinkoje turi didelę įtaka pasaulio rinkai. Perkamosios galios koncentracija, distributorių veikla ir jų nacionalinės bei tarptautinės asociacijos – visa tai turi įtakos tiekėjų ir distributorių naujiems šansams ir iššūkiams. Keleto automobilių gamintojų įėjimas į sektorių IAM (OES tampa IAM) gali potencialiai pakeisti konkurencinę padėtį daugelyje rinkų.

Ne mažiau svarbus pernykščių įvykių kontekste yra naujų technologijų automobilių rinkoje augimas. Grėsmė ir galimybės, susijusios su teisės aktų, reglamentuojančių e-Call sistemas ir telematikos galimybes, buvo pastebėtos ir pripažintos IAM rinkos dalyvių. Žinodami, kad tik politinis sureguliavimas gali atnešti sprendimą nepriklausomoje rinkoje, todėl gerokai daugiau paramos aktyvistų FIGIEFA organizacijos remia lobistus, veikiančius Briuselyje. Būtina panašiai elgtis ir nacionaliniu lygiu.

Kuo skiriasi „Groupauto“ nuo kitų perkančių grupių, veikiančių tarptautinėje rinkoje?

„Groupauto“ yra specifiškai sudaryta. Mūsų nariai dalyvauja šalies rinkodaros ir pirkimo grupėse, reprezentuojantys tam tikrą distributorių skaičių savo šalyje arba rinkoje. Be to „Groupauto“ įsipareigojo skirti premijas riboto pasirinkimo distributoriams, kurie nėra aktyvūs vadinamųjų „nuosavo prekės ženklo” arba biudžetiniame sektoriuje. Be to, mūsų dirbtuvių tinklai – tiek lengvųjų, tiek sunkiasvorių automobilių sektoriuose dirba pagal tas pačias markes ir spalvas visame pasaulyje. Dirbtuvės tampa gera klientų baze mūsų nariams ir distributoriams.

Kokie pagrindiniai 2017 metų tikslai?

Mūsų pagrindiniai tikslai yra orientuoti į „Groupauto“ tinklo plėtrą Pietų Amerikoje ir Kinijoje, „Groupauto“ „Telematics“ projekto pradėjimas Europos rinkoje ir toliau įgyvendinant lojalumo programą „LP14” su pasirinktais distributoriais ir organizacijos nariais.

Komentarai

Komentaras turi būti ilgesnis nei 5 ženklai.

Atkreipkite dėmesį į taisykles!

Komentarų nėra. Būkite pirmas!