TRW AFTERMARKET vairo stiprintuvo sistemos

20 spalio 2016, 21:57

Šiais laikais iš transporto priemonių gamintojų visame pasaulyje tikimasi transporto priemonių svorio, jų eksploatacinių sąnaudų ir išmetamųjų teršalų kiekio mažinimo. Šie lūkesčiai, savo ruožtu, persiduoda dalių ir sistemų gamintojams, kurie tobulina esamas ir kuria naujas, vis pažangesnes degalų taupymo technologijas.

Šio srities lydere yra ZF grupė, valdanti TRW prekės ženklą. Įmonė maždaug penkis procentus savo pajamų investuoja į tyrimus ir plėtrą (pastaruoju metu tai sudaro 1,4 mlrd. EUR). Todėl šio prekės ženklo produktų pirkėjams suteikiama prieiga prie naujausių technologijų, o automobilių rinka žengia dar vieną žingsnį ilgame eismo saugumo užtikrinimo kelyje.

Paprastu būdu sutaupyti degalų yra vairo stiprintuvo sistemos atjungimas nuo variklio, kad ji nedirbtų tada, kai nėra reikalinga.

Tradicinėje hidraulinėje sistemoje vairo stiprintuvo siurblys per juostinį arba trapecinį diržą yra varomas variklio. Tai reiškia, kad siurblys yra varomas nuolat, net ir tada, kai vairuotojas nesuka vairo, todėl sistema be reikalo naudoja energiją ir degalus.

Elektrohidraulinės vairo stiprintuvo sistemos (EPHS)

Vairo stiprintuvo sistemų plėtros lūžio tašku tapo siurblio pavaros pakeitimas iš diržinės į elektrinę. Elektrohidraulinės vairo stiprintuvo sistemos šiuo metu sunaudoja tik 25 % tradicinių sistemų sunaudojamos energijos.

ZF TRW gaminama EPHS sistema yra elektrinė vairo stiprintuvo sistema, kurioje sujungti elektrinės ir hidraulinės sistemų privalumai. Įmonės ZF TRW EPHS sistemą sudaro kompaktiškos konstrukcijos siurblys (MPU), sujungtas su tradicine, hidrauliniu būdu varoma krumpliaratine pavara.

Panašiai kaip ir kitų elektra valdomų sistemų atveju, EPHS darbas yra nepriklausomas nuo vidaus degimo variklio. Sistema pasižymi santykinai mažomis parengimo ir įdiegimo išlaidomis, todėl yra idealiu sprendimu hibridinėms elektrinėms transporto priemonėms.

Palyginti su tradicinėmis hidraulinėmis vairo stiprintuvų sistemomis, EPHS suteikia maždaug 0,3 l / 100 km degalų ekonomiją ir sumažina anglies dioksido išmetimą maždaug 7 g/km.

ZF TRW asortimentas apima įvairias EPHS versijas, skirtas tiek A/B segmento (B kartos) automobiliams, tiek ir galingesniems (C kartos), kuriuose krumpliaračio sukuriama jėga siekia iki 18 kN. Pastarieji produktai padidina elektrinio stiprintuvo teikiamą naudą didesniuose padidinto pravažumo automobiliuose (SUV) ir komercinės paskirties furgonuose. Kalbant apie programinės įrangos pritaikymą individualiems vairuotojo poreikiams, EHPS suteikia daug privalumų, pavyzdžiui, stiprintuvo teikiamos jėgos generavimą proporcingai faktiniam transporto priemonės greičiui arba bendrą „vairo jutimo“ individualizavimą.

trw_ephs_system

Elektrinis vairo stiprintuvas (EPS) „Colum drive“

Kitas vairo stiprintuvo sistemų evoliucijos etapas yra elektrinės sistemos, plačiai žinomos kaip EPS sistemos. Jos suteikia galimybę pasiekti dar didesnę degalų ekonomiją. Be to, labai pagerina aplinkos apsaugą, kadangi jose nenaudojama jokia hidraulinė alyva.

Viena plataus EPS asortimento sistemų yra stiprintuvas su elektriniu varančiuoju įtaisu ant vairo kolonėlės.

Pradžioje sukurta mažų automobilių segmentui, ZF TRW EPS vairo kolonėlė buvo išplėtota į skirtingus modulinius ir keičiamų parametrų sprendimus, skirtus vairo sistemoms, kurių apkrovos siekia nuo 4,0 kN iki 10 kN. Vienas pagrindinių EPS sistemos privalumų yra jos kompaktiška konstrukcija, suteikianti didesnę montavimo pačiose įvairiausiose transporto priemonėse laisvę ir užtikrinanti mažesnes eksploatacijos išlaidas.

Sistema yra montuojama automobilio keleivių salone, o ne variklio skyriuje, kaip kitais atvejais. Toks sprendimas suteikia galimybę gerokai sumažinti darbinės temperatūros ir sistemos sandarinimo reikalavimus. ZF TRW EPS vairo kolonėlės su stiprintuvu technologija buvo panaudota daugiau kaip 26 milijonuose automobilių visame pasaulyje. Tai – prieinamos kainos ir efektyvus degalų sąnaudų atžvilgiu sprendimas, atitinkantis 5* reikalavimus, keliamus NCAP bandymuose. Be to, jis užtikrina aukščiausio lygio vairo sistemos dinamiką ir pažangų valdymą dinamiškai besivystančiose srityse – pagalbinių vairuotojo sistemų (DAS) ir automatinio vairavimo.

trw_eps_columndrive_gen3_system

Elektrinis vairo stiprintuvas (EPS) „Belt drive“

„Premium“ ir didesnių transporto priemonių segmentams ZF TRW siūlo EPS sistemą, paremtą diržine krumplinio perdavimo mechanizmo pavara. Šie elementai yra integruoti į vieną agregatą, kurį sudaro elektros variklis be šepetėlių, dantytas diržas ir rutulinė pavara, integruota su ritinėliu ir guoliu. Naudojamas didelės galios sistemose, toks sprendimas sumažina inerciją ir trintį, taip pat suteikia galimybę daug geriau jausti vairą ir sutrumpinti reakcijos laiką. Taip pat, kaip ir vairo kolonėlės su stiprintuvu technologija, EPS sistema su diržine pavara buvo parengta ir kaip modulis, ir kaip keičiamų parametrų sistema, tokiu būdu užtikrinant montavimo laisvę ir pritaikant konstrukciją įvairioms transporto priemonėms. Jos elektrinės pavaros sistema (EPP), integruotas variklis ir ECU yra naudojami tiek ašinėse sistemose, tiek ir radialinėse. Kiekvieną jų galima sumontuoti aplink vairo kolonėlę kaip integruotą arba kaip pridedamą.

Elektrinio vairo stiprintuvo su diržine pavara technologija geriausiai atitinka Europos D segmento ir aukštesnių segmentų automobilių rinkos reikalavimus. ZF TRW sistema yra tiesiogiai maitinama 12 V įtampa, kurios pakanka pasiekti iki 18 kN apkrovą. Sistemoje naudojamas vienas „mechatronikos branduolys“ tiek sistemos architektūrai, saugumui, jutikliams, varikliui, ECU ir programinei įrangai, tiek kitai sistemai, t. y. EPS vairo kolonėlei su stiprintuvu. Kadangi nėra naudojama transporto priemonės variklio energija, EPS sistema suteikia galimybę sutaupyti maždaug 0,33 l / 100 km degalų ir todėl sumažina anglies dioksido emisiją maždaug 8 g/km.

ZF TRW daro nuolatinę pažangą šioje srityje, o naujas įmonės prototipas, kuris sujungia ZF ir TRW technologijas, gali padidinti saugą ir dalinai automatizuotų transporto priemonių našumą.

trw_eps_belt_drive

Bandomajame modelyje, siekiant pagerinti važiavimo kontrolę, buvo įdiegta nauja TRW sukurta EPS sistema su dvigubu krumpliaračiu ant priekinės ašies ir ZF sukurta AKC (kinematikos aktyvios kontrolės) sistema ant galinės ašies.

Rezultatas parodė, kaip stipriai patikimų ir patikrintų sistemų integravimas padeda didinti vairavimo saugumą ir patogumą.

Važiuojant nedideliu greičiu, AKC veikia galinių ratų parametrus ir pasuka juos priešinga priekinių ratų posūkio kampui kryptimi. Tokiu būdu sumažėja transporto priemonės posūkio trajektorijos spindulys ir padidinamas vairavimo patogumas.

Važiuojant dideliu greičiu, galiniai ir priekiniai ratai nustatomi ta pačia kryptimi, todėl padidėja transporto priemonės stabilumas. Kai visi ratai yra pasukti ta pačia kryptimi, transporto priemonės sukimasis aplink vertikaliąją ašį yra apribotas, todėl padidėja transporto priemonės vairavimo saugumas.

Automobilis išlaiko važiavimo kryptį net manevruojant kelyje su žemu sukibimo koeficientu. Bendras šių dviejų sistemų darbas taip pat gali būti naudojamas su automatinėmis transporto priemonės funkcijomis. Prototipas demonstruoja transporto priemonės vairavimo koncepciją, panaudojant elektrines valdymo sistemas, galinčią pagerinti vairavimo tikslumą lenkimo arba persirikiavimo į kitą eismo juostą metu.

Komentarai

Komentaras turi būti ilgesnis nei 5 ženklai.

Atkreipkite dėmesį į taisykles!

Komentarų nėra. Būkite pirmas!