Užsikemšantis dyzelinio automobilio DPF filtras – problema išspręsta

5 spalio 2016, 23:50

Užsikemšantis DPF filtras? Ši problema kankina daugelį dyzelinių automobilių. Vienok yra sprendimas, kurį pristato Liqui Moly.

dpf1

Nuo 2011 metų pradėjo galioti Euro 5 išmetamųjų dujų standartas. Tam kad automobilis atitiktų šį standartą, gamintojai pradėjo montuoti kietųjų dalelių išmetamųjų dujų filtrus, kitaip vadinamus DPF ir FAP. Pagrindinė priežastis, kodėl šie filtrai užsikemša, yra važiavimas miesto rėžimu, dėl to filtras negali pabaigti savęs valymo procedūros ir galutinai užsikemša. Šis gedimas dažnai galimas automobiliuose, kuriuose DPF filtras įmontuotas tolimesnėje išmetimo sistemos dalyje. Šiems automobiliams priklauso 1.9 Multijet Fiat koncerno variklis ir – Fiat 1.9, Opel 1.9, Saab ir Alfa Romeo. Dalis vairuotojų išpjauna DPF filtrus, tačiau, tai labai kenkia aplinkai ir neatitinka automobilio standartinės komplektacijos. Pagal ruošiamus Europos Sąjungos standartus toks automobilis negalės dalyvauti eisme.

dpf2

Liqui Moly pristato priedą, kuris apsaugo DPF filtrą nuo užsikimšimo. Šis priedas sumažina DPF filtro užsidegimo temperatūrą net 100 laipsnių, todėl filtras gali išsivalyti net važiuojant miesto rėžimu. Prekės kodas 2650, priedo užtenka 50-70 litrų bakui. Šis priedas padeda tokiems problematiškiems varikliams, kaip Opel 1.9 CDTI ir Fiat 1.9 Multijet. Priedo negalima naudoti su šlapiais filtrais FAP (Peugeot-Citroen HDi FAP), kuriuose gamykliškai sumontuota panašaus priedo sistema.

Automobiliuose su DPF filtrais patartina naudoti ACEA C specifikacijos alyvą (įprastai dyzeliuose naudojama ACEA B specifikacija). Liqui Moly rekomenduoja Top Tec 4100 5W 40 alyvą, kuri atitinka ACEA C3 specifikaciją.

Komentarai

Komentaras turi būti ilgesnis nei 5 ženklai.

Atkreipkite dėmesį į taisykles!

Komentarų nėra. Būkite pirmas!