Naujos UNIROYAL žieminės padangos

21 spalio 2013, 21:09

„Uniroyal“ pristato naujas padangas „MS plus 77“. Šios padangos yra sukurtos siekiant užtikrinti saugumą šlapiame, snieguotame kelyje bei ant ledo. Jos garantuoja saugų, trumpą stabdymo atstumą ir gerą sukibimą visomis žiemos vairavimo sąlygomis bei efektyviai apsaugo nuo slydimo.

Lietingai žiemai

Dėka naujų techninių sprendimų, skirtų drėgniems, snieguotiems ir apledijusiems keliams, naujos padangos lengviesiems automobiliams ir visureigiams garantuos dar didesnį saugumą, nei jų populiarus pirmtakas „MS plus 66“.

Padangas „Uniroyal MS plus 77“ galima bus įsigyti 52 skirtingų dydžių, kurių maksimalus greitis nuo 190 km / h iki 240 km / h. Šių padangų asortimente yra 46 įvairūs variantai, atitinkantys 15” ir 18” dydžius. Taigi, padangos „MS plus 77“ siūlomos visiems automobiliams: nuo „Volkswagen Golf“ iki prabangių limuzinų.

Nauja protektoriaus koncepcija

Pagrindinė lietaus padangų protektoriaus funkcija yra pašalinti vandenį nuo padangos paviršiaus. Važiuojant 80 km / h greičiu, padangos „MS plus 77“ išskiria apie 25 litrus vandens per sekundę. Dėka to, padangos turi aukštą atsparumą akvaplaningui. Aštrus V formos protektorius padeda efektyviai pašalinti vandenį, o platūs, atviri kanalai centrinėje dalyje paspartina padangos džiovinimą.

Papildomą apsaugą suteikia masyvūs protektoriaus blokai esantys padangos kraštuose. Jų dėka vairavimas ant šlapios kelio dangos yra saugus. Dar geresnį sukibimą garantuoja naujas gumos mišinys, skirtas specialiai lietaus padangoms.

Sukibimas ant sniego ir ledo

Didelis trinties paviršius suteikia puikų sukibimą ant sniego ir ledo. Mikro įpjovimai suteikia valytuvo efektą – prapjauna ploną vandens sluoksnį ir nukreipia vandenį į protektoriaus tarpus. Tokiu būdu, padangos „MS plus 77“ garantuoja sukibimą su ledu. Važiuojant ant sniego padidėja kontaktinis plotas ir taip pagerinamas sukibimas.

Saugumas šlapiame kelyje

Lyginant padangų „MS plus 77“ konstrukciją su jų pirmtaku, pastebima saugumo kelyje pažanga. Akvaplaningo rizika sumažėjo 5 %, o stabdymo kelias sutrumpėjo 2 %. Taip pat žymiai pagerėjo sukibimas ant sniego ir ledo.

Komentarai

Komentarų nėra. Būkite pirmas!