Nauji Brembo stabdžių suportai Extrema, skirti naujajam LaFerrari

7 kovo 2013, 23:00

Nauji „Brembo“ suportai „Extrema”, sukurti specialiai „Ferrari Enzo“ įpėdiniui „LaFerrari“, kuris pristatytas Ženevos parodoje.
„Brembo“ stabdžių sistema, skirta „LaFerrari“ automobiliui

Nauja stabdžių sistema buvo sukurta specialiai super automobiliui iš Maranello, „Ferrari Enzo" įpėdiniui, pristatytam Ženevos automobilių parodoje. Kuriant naujus „Extrema” stabdžių suportus „Brembo“ patvirtino, kad ji yra nebijanti eksperimentuoti novatoriškų sprendimų kūrėja. Geresni rezultatai pasiekiami naudojant mechatronikos sprendimus. Stabdžių suportai „Extrema“ skirti galingiems sportiniams automobiliams.

„Brembo“ stabdžių sistema skirta naujam, riboto leidimo „Ferrari“ automobiliui – „LaFerrari“. Tai pirmasis Maranello pagamintas automobilis su hibridine HY-KERS technologija. V12 800 AG 120 kw elektrinis variklis energiją atgauna stabdymo metu.

Stabdžių sistema sukurta vadovaujantis patirtimi, įgyta „Formulės 1” trasoje. Gaminant stabdžių suportus buvo atkreiptas dėmesys ir į jų dizainą. Agresyvi stabdžių suportų išvaizda lemia žymų svorio sumažėjimą (3 kg) ir padidėjusį stabdžių pedalo jautrumą. Stabdžių suportai yra geriau ventiliuojami, todėl stabdžių skysčio temperatūra yra mažesnė nei 30 °C. Šis patikimumo faktorius buvo išgautas atliekant testus „Ferrari“ lenktynių trasoje Fiorano mieste. Nors priekinis suportas turi 6 stūmoklius, o galinis – 4 stūmoklius kartu su rankiniu stabdžiu, šie suportai vizualiai yra identiški.

Turint omenyje, kad suportas patiria didžiules apkrovas, kurias sukelia stūmokliai, jis buvo pagamintas remiantis monobloko technologija, t.y visas suportas išlietas iš vieno aliuminio gabalo. Priekiniai suportai turi šešis skirtingų skersmenų stūmoklius, kurie užtikrina vienodą stabdžių trinkelių dėvėjimąsi. Tuo atveju jei trinkelės pradėtų dėvėtis netolygiai, technologija sukurta taip, kad pirmiausia trinkelės susidėvėtų kraštuose. Galiniai suportai turi keturis skirtingų skersmenų stūmoklius. Stūmokliai yra su išgręžtomis angomis, kurios apsaugo stabdžių skystį nuo disko sukeliamo karščio.

Stabdžių trinkeles pagamino „Brembo“. Frikcinis mišinys yra pagamintas naudojant organinius elementus, kurie užtikrina stabdymo efektyvumą kartu su stabdžių diskais „Brembo CCM“, pagamintais naudojant keramikines technologijas. Stabdžių diskai „Brembo CCM“ išleisti į rinką 2002 metais Ferrari Enzo modeliui. Šie stabdžių diskai sveria 50% mažiau negu įprasti.

Pirmą kartą šiuose „Brembo Extrema“ suportuose elektrinis stabdis yra prijungtas prie stūmoklio. Šios mechatorikos dėka, kuri susijusi ir su kita mechanika bei elektronika, „Brembo“ sukūrė elektroninį valdymo modulį, kuris aptarnauja ir rankinį stabdį. Nauji „Brembo“ suportai bus 9 spalvų.

Komentarai

Komentarų nėra. Būkite pirmas!