Miesto autobusai tapo efektyvesni, tylesni ir lengvesni

8 vasario 2016, 22:53

2015 metų spalio mėnesį „ZF Friedrichshafen AG“ pristatė platų asortimentą produktų, skirtų „BusworldKortrijk“ vidutinės klasės autobusams, miesto autobusams ir tarpmiestiniams autobusams. Naujos konstrukcijos automatinė transmisija „ZF-EcoLife“ yra modernizuota ir dabar turi „Start / Stop“ funkciją.

Šią funkciją naudojant įprastuose miesto autobusuose su dyzeliniais varikliais, galima pasiekti iki 10 procentų didesnę degalų ekonomiją. Šiai sistemai nereikia papildomo elektrinio variklio, montuojamo pavaroje, todėl sumažėja mechanizmo kaina, jis užima mažiau vietos. Tolimesnis elektrinės portalinės ašies „AVE 130“ tobulinimas yra puikus sprendimas elektra varomiems autobusams. Savo produktais technologijų įmonė visiškai patenkina šiuolaikinių bei ateities autobusų poreikius. Įmonei ZF esminės automobilizmo tendencijos, tokios kaip efektyvumas, saugumas ir automatizuotas vairavimas, yra tiek pat svarbios, kaip ir socialiniai, visuomeniniai bei politiniai ilgalaikiai veiksniai. Įmonė, kurdama naujus produktus, taip pat daug dėmesio skiria keleivių bei vairuotojų patogumui didinti.

Dėl pasaulinės urbanizacijos, neišvengiamų transporto spūsčių pasaulio didmiesčiuose bei nuolat griežtėjančių tarptautinių aplinkosaugos reikalavimų nuolat auga didesnio viešojo transporto efektyvumo, mažesnio keliamo triukšmo, mažesnių emisijų bei didesnio mobilumo koncepcijų poreikis. „Efektyvių ir ekonomiškų sistemų technologijos, padedančios modernizuoti viešojo transporto sektorių, palengvinančios su tuo susijusių įmonių veiklą ir miestuose užtikrinančios saugų bei patogų keleivių pervežimą, yra nuolat labai paklausios, – aiškina Andreas Moser, „ZF Friedrichshafen AG“ ašių ir transmisijų sistemų, skirtų miesto bei užmiesčio autobusams, padalinio vadovas. – Todėl nuolatinis mūsų produktų modernizavimas, funkciniai patobulinimai, konstrukcijos svorio mažinimas arba pavaros elektrifikacija užima labai svarbią mūsų veiklos dalį.“

„ZF-ECOLIFE“: viena pavaros sistema – dvi premjeros

Puikus nuolatinio produktų tobulinimo pavyzdys yra 6 pakopų automatinė transmisija „ZF-EcoLife“. Šiemet technologijų įmonė „BusworldKortrijk“ pirmą kartą pristatė modernią „Start / Stop“ funkciją, skirtą jau ir taip labai efektyviai degalus naudojančiai ir efektyviai įprastai autobusų transmisijai, kuri degalų sąnaudas važiuojant mieste dar sumažina 10 procentų. Šioje transmisijoje inžinieriai dar kartą sustiprino fiksuojamąją sankabą. Šiam elementui nereikia elektros variklio, todėl sumažėja mechanizmo kaina ir jo matmenys. Dar vienas modernizacijos pavyzdys – tarpmiestiniams ir miesto autobusams skirta transmisija „EcoLifeCoach“, kurios galia dabar padidėjo iki 2300 Nm.

Elektrinė portalinė ašis „AVE 130“: pritaikyta ateities poreikiams

2015 metais taip pat buvo pristatyta antroji ZF didelės sėkmės sulaukusios elektrinės portalinės ašies „AVE 130“, skirtos miesto autobusams, karta. Daug efektyvesnė ašis, kurios du varikliai montuojami šalia ratų, pasiekia didesnį sukimo momentą, skirta naudoti labai efektyvioje žemagrindžių autobusų elektrinėje pavaroje, tapo dar patrauklesnė viešojo transporto srityje dirbantiems specialistams. Maksimali dviejų vandeniu aušinamų asinchroninių, ašyje integruotų variklių generuojama elektros galia padidėjo nuo 2 x 120 kW iki 2 x 125 kW. Kartu efektyvi nominali elektros variklių įtampa padidės nuo 350 iki 400 V, maksimalus sukimo momentas padidės nuo 2 x 465 Nm iki 2 x 485 Nm. Be to, naujoji ašis „AVE 130“ tapo kompaktiškesnė ir atlaisvino papildomą erdvę, kurią galima panaudoti keleivių krėslams arba stovimoms vietoms. Ašies sistemoje nenaudojamas įprastas pavaros velenas ir kardanas. Ir dar – ašis „AVE 130“ tapo daug lengvesnė. Du integruoti elektros varikliai sveria 500 kg mažiau už visus kitus pagrindinius elektros variklius.

Dar daugiau sukauptos patirties: ašių sistemos, skirtos visiems autobusams

Dar viena ZF premjera „BusworldKortrijk“ yra „AV 133“ – žemagrindžiams autobusams skirta ašis. Visame pasaulyje plačiai naudotas ašies pirmtakas „AV 132“ buvo sukurtas modernioms eismo koncepcijoms „BRT“ („Bus Rapid Transit“) ir naujoms automobilių kartoms. Naujoji ašis „AV 133“ su aliuminio spyruoklių atramomis tapo lengvesnė 45 kg. Nauja ašių „A/AV 110“ programa, skirta vidutinės klasės autobusams, užbaigia šiam segmentui skirtų produktų naujienas.

ZF konsultacijos pavaros klausimais: kelyje su optimaliomis degalų sąnaudomis

Ne tik modernios technologijos atlieka labai svarbų vaidmenį tobulinant viešojo transporto sektorių. Norint, kad transmisija ir ašių sistemos išnaudotų visą turimą potencialą ir pasiektų didžiausią efektyvumą, jos turi būti nepriekaištingai suderintos tarpusavyje. Todėl įmonė ZF viešojo transporto tarnyboms siūlo papildomų paslaugų koncepciją. Įmonės ZF ekspertai gali suteikti specifines konsultacijas. Jie išanalizuoja konkrečius maršrutus, įvertina specifinius automobilio parametrus ir tik tada atlieka skaičiavimus, pagal kuriuos parenkami konkrečiam atvejui tinkamiausios sistemos konfigūracijos parametrai. Konsultacijų metu duotos rekomendacijos leido sumažinti jau eksploatuojamų autobusų degalų sąnaudas keturiais procentais.

• Įmonės ZF automatinė transmisija „Eco-Life“ su „Start / Stop“ funkcija leidžia iki 10 procentų sumažinti miesto autobusų su įprastais dyzeliniais varikliais degalų sąnaudas.

• Nuo šiol tapo įmanoma sumontuoti „Start / Stop“ sistemą pavaroje nenaudojant papildomo elektrinio variklio.

• Tolimesni tobulinimai leido dar padidinti žemagrindžių autobusų elektra varomos ašies „AVE 130“ efektyvumą.

• Bus pradėta „AV 133“ modifikacijos ašies serijinė gamyba.

• Modernūs įmonės ZF pavaros tobulinimai padeda optimizuoti naujų autobusų pavarą, įvertinus konkretaus maršruto aplinkybes, ir dar sumažinti degalų sąnaudas.

Komentarai

Komentaras turi būti ilgesnis nei 5 ženklai.

Atkreipkite dėmesį į taisykles!

Komentarų nėra. Būkite pirmas!