„Bosch“ pristato automatizuotą vairavimą

12 sausio 2016, 23:54

„Bosch“ mato potencialą 48 V sistemose ir Japonijoje pristato automatizuotą vairavimą.

Tokijuje vykusioje 44-oje parodoje „Tokyo Motor Show“ įmonė „Bosch“ – pasaulinė technologijų tiekimo bei paslaugų teikimo lyderė – pristatė savo naujausius išradimus, skirtus saugesniam, efektyvesniam ir mažiau streso keliančiam eismui. Renginio metu organizuotoje spaudos konferencijoje Dr. Markus Heyn, įmonės „Bosch“ valdybos narys, sakė: „Bosch“ sėkmingai progresuoja visuose trijuose ateities mobilumo segmentuose: elektrifikacija, automatizacija ir tinklinis ryšys. Degalų celių technologijoje ir 48 V rekuperacijos su stiprintuvu sistemoje, skirtoje Japonijos automobilių gamintojams, mes matome ypatingą potencialą.“ Heyn pabrėžė nuolat didejantį ir svarbų Japonijos automobilių gamintojų indėlį į „Bosch“ mobilumo sprendimų verslą. „Kai kalbame apie mūsų pastangas, dedamas į automatizuoto vairavimo tobulinimą, Japonija yra pagrindinė įmonės „Bosch“ veiklos vieta“, – pridūrė Heyn.

Mobilumo sprendimų poreikis ir toliau augs

Pasauliniu lygiu „Bosch“ grupės mobilumo sprendimų verslas auga daug intensyviau negu automobilių rinka. Įmonė 2015 metais tikisi dešimties procentų augimo (arba penkių procentų augimo, įvertinus visus valiutos kurso svyravimus). Kalbant apie regionus, Azijos ir Ramiojo vandenyno regionai ir toliau yra pagrindiniai įmonės „Bosch“ verslo augimo ramsčiai. Tvirti įmonės ryšiai su Japonijos automobilių gamintojais labai stipriai prie to prisideda. „Dėl mūsų pasaulinės veiklos įmonės pardavimai Japonijos automobilių gamintojams 2014 metais padidėjo apie 13 procentų, – sakė Heyn. – Japonijos automobilių gamintojai vis didesnį dėmesį skiria mažiems ir efektyviems automobiliams, o „Bosch“ gali pasiūlyti technologijas, kurių jiems reikia.“

Elektrifikacija, užtikrinanti didesnį efektyvumą, skirta automobiliams, motoroleriams ir dviračiams

Srityse, kur reikia elektrinio mobilumo, „Bosch“ siūlo platų komponentų ir sistemų asortimentą – nuo įprastų bei įkraunamų hibridų iki visiškai elektrinių pavarų, elektrinių dviračių ir motorolerių. Japonijoje labai populiarus kompaktinių automobilių segmentas. Ekonomiški sprendimai, tokie kaip 48 V rekuperacijos su stiprintuvu sistema, padeda šiems mažesniems automobiliams tapti ekonomiškesniems ir patrauklesniems. Lyginant su įprastais 400 V ir didesnės elektros įtampos hibridais, 48 V sistemoje naudojami pigesni ir degalus efektyviau naudojantys komponentai. Tai suteikia papildomą patogumą bei geresnį pagreitį (stiprintuvo funkcija). Tikimasi, kad naujoji 48 V hibridinė sistema taps populiari tarp Europos, Šiaurės Amerikos bei Azijos vairuotojų. „Bosch“ tikisi, kad ši sistema 2020 metais bus sumontuota 4 milijonuose naujų automobilių visame pasaulyje.

Pastaruoju metu Japonijos rinkai pagaminama vis daugiau automobilių, turinčių degalų celes. Šią modernią technologiją „Bosch“ mato kaip sudedamąją elektrifikacijos strategijos dalį ir jau dabar siūlo pirmuosius sprendimus.

Provėržis akumuliatorių technologijoje: kietos celės, skirtos elektromobiliams

„Bosch“ akumuliatorių technologijų srityje mato labai didelį potencialą. Įmonė įsigijo JAV technologijų įmonę „Seeo Inc.“, kurios inžinieriai sukūrė kietą akumuliatoriaus celę su ličio anodu. Iki šiol automobilių pramonės iškeltas tikslas buvo dvigubai padidinti akumuliatoriaus energijos tankį bei iki šio dešimtmečio pabaigos per pusę sumažinti jos kainą. Naudojant šią technologiją, papildžiusią įmonių „Bosch’s Lithium Energy“ ir „Power GmbH & Co. KG“ kartu su Japonijos partneriais „GS Yuasa International Ltd.“ bei „Mitsubishi Corporation“ atliktą darbą, tikimasi pasiekti dar didesnį energijos tankį. „Bosch“ naudoja savo žinias ir didelius finansinius išteklius tam, kad galėtų išsiveržti į priekį elektromobilių srityje.

Automatizuotas vairavimas: „Bosch“ Japonijoje planuoja pradėti bandomuosius važiavimus

Senstančioje visuomenėje nuolat augantis saugumo kelyje bei mobilumo poreikis Japoniją pavertė svarbia automatizuoto vairavimo rinka. Japonijos Vyriausybė paskelbė apie savo planus jau 2020 metais įvyksiančių olimpinių žaidynių metu Tokijo gatvėse matyti automatiniu rėžimu važinėjančius automobilius. „Bosch“ šiuo metu kuria technologijas, kurios padėtų realizuoti šiuos planus ir leistų automatiniu rėžimu vairuoti automobilius iki 2020 metų. Įmonė atlieka bandomuosius važiavimus Japonijos viešosios paskirties keliais. Japonija tapo trečia svarbiausia „Bosch“ vieta, kurioje kuriamos automatizuoto vairavimo sistemos. Nuo 2013 metų pradžios „Bosch“ Vokietijoje bei Jungtinėse Amerikos Valstijose jau atlieka bandymus su automobiliais, kuriuose naudojamos automatizuoto vairavimo viešosios paskirties keliais technologijos. „Kadangi Japonijos keliai bei eismo sąlygos skiriasi nuo kitų regionų, mes turime atitinkamai sureguliuoti ir pakeisti savo sistemas“,– sakė ponas Heyn. „Bosch“ atliekami avarijų bei nelaimingų atsitikimų tyrimai leidžia manyti, kad didėjantis automatizavimas stipriai sumažins avarijų skaičių. Vien tik Vokietijoje avarijų skaičius turėtų sumažėti trečdaliu.

Prisijungimas prie tinklo yra svarbiausia automatizuoto vairavimo bei elektrinio mobilumo sąlyga

Pagrindinė automatizuoto vairavimo ir elektrinio mobilumo sąlyga yra prisijungimas prie tinklo. Prie tinklo prisijungę automobiliai yra saugesni, efektyvesni, juos vairuoti lengviau ir paprasčiau. Prisijungęs prie tinklo vairuotojas bus perspėtas apie eismo spūstis bei nepalankias oro sąlygas. Be to, vairuotojas bus informuotas, kur galima rasti laisvą automobilio statymo vietą arba įkrovimo stotelę. Automobiliai taip pat taps skaitmeniniais medijos centrais, nes „Bosch“ padės užtikrinti nuolatinį ryšį su tiesiogiai muzika transliuojančiais šaltiniais, socialiniais tinklais bei didele gausa išmaniesiems telefonams skirtų programėlių. Prisijungimo prie tinklo technologija galės būti naudojama ir naudotų automobilių priežiūros sektoriuje. Pavyzdžiui, ateities serviso dirbtuvėse patobulintos realiu laiku veikiančios programėlės galės perduoti diagnostikos duomenis ir atlikti remontą. Tai sumažins remonto kainą. „Bosch“ šiuo metu jau kalbasi su keletu Japonijos klientų apie galimybę kurti sprendimus, paremtus patobulintomis realaus laiko technologijomis.

Dviratės priemonės: didelė konkurencija, sukeliama vietinių inžinierių

„Bosch“ taip pat nori įsilieti į sparčiai besiplečiančią pasaulinę motociklų rinką. 2015 metais ši įmonė sujungė savo veiklas motociklų srityje (saugaus važiavimo sistemos, pavaros technologijos, duomenų pateikimo prietaisai) ir įkūrė vieną verslo vienetą, kurį pavadino „Two-Wheelers and Powersports“ (Dviračiai ir galingos sportinės priemonės). Naujojo verslo vieneto vadovybė įsikūrė Yokohama – pačioje tarptautinės motociklų pramonės širdyje. Šis vienetas taip pat turi savo atstovybes Jungtinėse Valstijose, Europoje, Indijoje bei Kinijoje. Tokiu būdu „Bosch“ gali naudotis pasauline šios srities patirtimi. Šio verslo vieneto tikslas – padidinti originalios įrangos gamintojų (motociklų rinkai) efektyvumą ir visą savo dėmesį skirti moderniems dviračių transporto priemonių sprendimams. Turėdamas visas produktų sritis apimantį asortimentą, „Two-Wheelers and Powersports“ išsikėlė sau tikslą dvirates transporto priemones paversti saugesnėmis bei efektyvesnemis ir kartu vairavimą paversti malonesniu bei lengvesniu.

„Bosch GmbH“ informacija

Komentarai

Komentaras turi būti ilgesnis nei 5 ženklai.

Atkreipkite dėmesį į taisykles!

Komentarų nėra. Būkite pirmas!