Seminaras „Meistras – priėmėjas ir klientas. Kaip teisingai bendrauti?“

17 vasario 2016, 21:23

Labai dažnai prarandame klientą, ne dėl nekokybiškai atliktų darbų o dėl netinkamo bendravimo su klientais. Todėl norėtume pakviesti į seminarą servisų meistrus – priemėjus, kurie kiekvieną dieną susiduria su įvairiausiais klientais.

Seminaro tikslas: supažindinti su efektyviais klientų aptarnavimo principais, išanalizuoti dažniausiai pasitaikančias bendravimo ir pardavimo situacijas, aptarti įmonės pardavimų gerinimo strategijas, daugiausiai dėmesio skiriant bendravimo su klientais kompetencijos tobulinimui.

Nauda: dalyviai išmoksefektyviai bendrauti su klientais ir atliepti jų lūkesčius, sudaryti patikimą įspūdį susitikimo metu, dalykiškai kalbėti telefonu, tinkamai bendraujant tarpusavyje ir su klientais pagerinti savo ir įmonės įvaizdį.

 Seminaro programa

1.     Klientų aptarnavimas ir jo reikšmė įmonės rinkodaroje.

Profesionalumo samprata.

Matoma ir nematoma įmonės patikimumo pusė – kas svarbu klientui.

Kodėl klientai grįžta?

Įmonės aplinka, pasitinkantis asmuo, jo darbo vieta, elgesys. Kodėl tai svarbu. Praktinė užduotis.

2.     Svarbios dalykinio bendravimo detalės:

Pirmas įspūdis: prisistatymas, pasisveikinimas.

Neverbalinės komunikacijos svarba bendravime.

Kas, kam ir kaip tiesia ranką? Kodėl tai svarbu? Praktinė užduotis

Tinkami gestai – kaip sudaryti dalykiško žmogaus įspūdį ir kaip suprasti pašnekovo neverbalinę kalbą. Kodėl svarbi kūno kalba bendravimo metu (akių kontaktas, veido išraiška, balso ypatybės, kūno padėtis, gestai, asmeninė erdvė)? Praktinė užduotis.

3.     Į klientą orientuotas aptarnavimas:

Ko nori klientai ir kodėl tai svarbu?

Paslaugos kokybė ar geras aptarnavimas – kas uždirba pinigus.

„Klientas visuomet teisus“. Situacijų analizė.

Pagalba klientui kaip pagrindinė pardavimų strategija .

Pokalbio pradžia ir kliento poreikių nustatymas.

Tinkamas savo produkto (paslaugos, organizacijos) pristatymas. 

Į klientą orientuotas aptarnavimas, pagalbos klientui strategija.

Kliento lojalumo siekimas .

4.     Bendravimas su „sunkiais“ klientais, konfliktinių situacijų sprendimas:

Pozityvus bendravimas, ar galima išvengti konfliktų ir kodėl mums tai naudinga?

Ką daryti kai mus kaltina? Praktinė užduotis.

Konfliktų atsiradimo priežastys ir sprendimo būdai. 

Darbas su kliento prieštaravimais.

Konfliktų prevencija ir efektyvus jų sprendimas. Praktinė užduotis.

Problemų sprendimas telefonu, naudojant tinkamą kalbėjimo telefonu manierą.

5.     Apibendrinimas

Įmonės pardavimų gerinimo strategijos.

Vieta ir data

Klaipėda, Minijos g. 119 (Park Inn Klaipėda) / 2016.04.08

Papildoma informacija

Metodai: teorinė medžiaga, inscenizavimo pratimai, situacijų analizė, diskusija, įgūdžių formavimo pratimas, video treniruotė.
Trukmė: 1 diena, 8 ak. val.
Registracijos pradžia: 8.30 val.
Seminaro pradžia: 9.00 val,
Lektorius: Doc.dr. Živilė Sederevičiūtė-Pačiauskienė
Kaina: 96 eurai. Į kainą įskaičiuoti pietūs ir kavos pertraukėlės

Registracija: http://mokymai.intercars.lt/

Komentarai

Komentaras turi būti ilgesnis nei 5 ženklai.

Atkreipkite dėmesį į taisykles!

Komentarų nėra. Būkite pirmas!